• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062615977
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

زمینه‌ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی در اصفهان فراهم است

زمینه‌ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی در اصفهان فراهم است

ایسنا/اصفهان مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام زمینه‌ها برای برگزاری رویدادها و برنامه‌های فرهنگی، علمی و تاریخی در اصفهان فراهم است.

عباس حاج رسولیها، مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان، در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جایزه ملی مصطفی(ص)، اظهار کرد: با توجه به سابقه دیرینه شهر اصفهان، اجرای برنامه‌های فرهنگی در اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شهر اصفهان یک شهر تاریخی با سابقه دینی و فرهنگی با بیش از شش هزار سال است.

حاج رسولیها با اشاره به سابقه فرهنگی این شهر، تصریح کرد: تاکنون دانشمندان زیادی در اصفهان حضور داشته‌اند، لذا باید چنین برنامه‌های فرهنگی و مباحث این چنینی در اصفهان که جایگاه علم است، برگزار شود.

وی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، اصفهان به نوعی جایگاه نورافشانی علم بوده و علمای بسیاری در این شهر حضور داشته‌اند.

مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تمام زمینه‌ها برای برگزاری رویدادها و برنامه‌های فرهنگی، علمی و تاریخی در اصفهان فراهم است.

مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان ورود و مشارکت شهرداری اصفهان در برگزاری جایزه مصطفی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری اصفهان با توجه به سابقه طولانی این شهر بر خود لازم دانسته از برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی و تاریخی در این شهر حمایت‌های لازم را به‌عمل آورد.

حاج رسولیها خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت شهری به ویژه شورای اسلامی شهر اصفهان به برگزاری جایزه ملی اصفهان مطلوب است.

وی بیان کرد: اصفهان دارای پنج دانشگاه بزرگ و دانشجویان زیادی است، لذا برگزاری رویدادهای علمی و فناوری در این شهر فرصت مطالعاتی بسیار خوبی برای دانشجویان این شهر فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha