• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402062716691
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی دارند

رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی دارند

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین نقش بسزایی دارند.

محسن رشیدی امروز ۲۷ شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمن با رنگ و لعاب قصد القا کردن مقاصد خود به جامعه را دارد.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین موضوعی است که مقام معظم رهبری به آن تأکید کرده‌اند که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی داشته و راست و دروغ و پیدا و پنهان را آشکار کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه رسانه‌ها به‌عنوان سربازان جنگ نرم وظیفه بیشتری بر عهده دارند.

رشیدی اضافه کرد: اخبار واقعی جامعه باید به لحظه و به‌موقع بیان شود و مسئولین نیز باید اخبار را به‌صورت واضع، دقیق روشن و به‌موقع بیان کنند و رسانه را امین خود بدانند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز باید به‌گونه‌ای عمل کنند که بدون کم‌وکاست اخبار انتشار یابد، افزود: اگر رسانه‌ها در جبهه‌ها هم دوش و همگام رزمندگان آن لحظات را ثبت نمی‌کردند امروز نمی‌توانستیم با صراحت و مستدل بیان کنیم که این افراد رزمندگان ما بودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه موج ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است، اظهار کرد: نهضت عاشورا تا به امروز زنده مانده است و شهدا همیشه زنده هستند چون تحرک و پویایی در جامعه ایجاد می‌کنند.

رشیدی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریورماه شروع می‌شود و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به تجلیل از خانواده معظم شهدا، فعالین فرهنگی و رسانه‌ای و ... پیشکسوتان جهاد مقاومت از دیروز تا امروز، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، رژه نیروهای مسلح، رژه موتوری، سخنرانی قبل از خطبه‌ها و ... اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha