• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۱:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062917817
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان در جمع ملی‌پوشان استان:

مطالبه‌گری حق طبیعی ورزشکاران است/ برای اهتزاز پرچم مقدس ایران تلاش کنید

مطالبه‌گری حق طبیعی ورزشکاران است/ برای اهتزاز پرچم مقدس ایران تلاش کنید

ایسنا/گلستان استاندار استان گلستان با تاکید بر اینکه موفقیت ورزشکاران گلستانی در سطوح ملی و بین‌المللی بی‌نظیر است، گفت: عملکرد ورزش استان در شش ماهه اول سال‌جاری برابر با عملکرد یک سال گذشته است.

علی‌محمد زنگانه شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در آیین بدرقه ملی‌پوشان گلستانی، اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، با اشاره به جایگاه ورزش قهرمانی اظهار کرد: استان گلستان سرآمد و پیشرو در ورزش بوده و چهره‌های بسیاری را در عرصه‌های جهانی، بین‌المللی و ملی معرفی کرده است.

وی مطالبه‌گری را حق طبیعی ورزشکاران دانست و ادامه داد: روحیه ورزشکاری یکی از شاخص‌ترین نعمت‌ها بوده که با قهرمانی عجین شده و امیدوارم بتوانم با حضور در این جمع، ذره‌ای در روحیه ورزشکاری شما سهیم باشم.

استاندار گلستان بالابردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بسیار بزرگ عنوان کرد و افزود: این افتخار در میادین بین‌المللی نصیب ورزشکاران می شود.

وی با اشاره به ارتقای کیفیت ورزش در استان گلستان، عملکرد ورزش در شش ماهه اول سال جاری را برابر با عملکرد کل سال گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد: این ارتقا مبین همت والا و تلاش تمامی دست‌اندرکاران ورزش است.

زنگانه با بیان اینکه «گلستان» استانی صنعتی نیست تصریح کرد: زمانیکه شاخص‌های موفقیت ورزشکاران را در کنار ظرفیت‌های استان می‌گذاریم، به درصد بی‌نظیری می‌رسیم که بسیار روحیه‌بخش و امیدوار کننده است.

وی در خطاب به ورزشکاران حاضر در رقابت‌های آسیایی توصیه کرد: با قوت، قدرت و غیرت در میادین ورزشی حاضر شوید و اگر چنین کنید من مطمئن هستم حضور در این مسابقات و کسب مدال‌های رنگارنگ، برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان اضافه خواهد کرد.

گفتنی‌است، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به طور رسمی طی روزهای اول تا شانزدهم مهرماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و ۲۹ گلستانی «ورزشکار، مربی، سرپرست و داور» در قالب تیم‌های ملی کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha