• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402063019034
  • خبرنگار : 50189

سلاح ایمان و معنویت کفه تراوزی نیروهای مسلح را به نفع ایران سنگین کرده است

سلاح ایمان و معنویت کفه تراوزی نیروهای مسلح را به نفع ایران سنگین کرده است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروهای مسلح ایران دارای سلاح‌های معمولی و گرم همانند نیروهای ارتش سایر کشورها هستند. هرچند برخی اوقات سلاح‌های بعضی از کشورها از ایران پیشرفته‌تر می‌شوند و گاهی اوقات سلاح‌های ما پیشرفته تر می‌شوند و این رقابت همچنان ادامه دارد اما نیروهای جمهوری اسلامی ایران به سلاح ایمان و معنویت نیز مجهز هستند و این سبب می‌شود که کفه ترازو به نفع ایران سنگین‌تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۳۰ شهریورماه در حاشیه برگزاری نماز وحدت و دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح در استان کرمان اظهار کرد: کشور در بحث نظامی و امنیتی به دستاورد بزرگی دست یافته و آن جایگاه بازدارندگی است.

او ادامه داد: در تاریخ ایران، جمهوری اسلامی موفق شد با همت نیروهای مسلح به جایگاهی برسد که برای کشور با سربلندی و افتخار بازدارندگی را رقم بزنند و دشمن به خودش اجازه نمی‌دهد که حتی یک نگاه معناداری خلاف امنیت ایران، به کشور داشته باشد زیرا می‌داند با جواب سخت مواجه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که هیچ یک از نیروهای مسلح جهان هم عرض نیروهای مسلح کشور ما نیستند، بیان کرد: نیروهای مسلح ایران دارای سلاح‌های معمولی و گرم همانند نیروهای ارتش سایر کشورها هستند. هرچند برخی اوقات سلاح‌های بعضی از کشورها از ایران پیشرفته‌تر می‌شوند و گاهی اوقات سلاح‌های ما پیشرفته تر می‌شوند و این رقابت همچنان ادامه دارد اما نیروهای جمهوری اسلامی ایران به سلاح ایمان و معنویت نیز مجهز هستند و این سبب می‌شود که کفه ترازو به نفع ایران سنگین‌تر باشد.

او اظهار کرد: تجهیزات نظامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر سلاح‌های کشور عراق (سایر کشورها سلاح‌های مدرنی در اختیار عراق قرار داده بودند) مدرن نبودند و توازن به هم خورده بود و از نظر پشتیبانی مالی نیز ما عقب‌تر از عراق بودیم اما نیروهای مسلح ایران دارای سلاح معنویت بود و این سلاح ایران را پیروز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در صف شهادت ایستاده بودند اما دشمن اینگونه نبود و برای رزمندگان ما تسخیر سنگر دشمن و عقب راندن دشمن یا شهادت هر دو حکم پیروزی داشت.

او خطاب به نیروهای مسلح گفت: در هفته دفاع مقدس دستاوردهای خود را به توده‌های مردم نشان دهید تا مردم از اقتدار و شوکت شما مطلع شوند که به آن افتخار خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha