• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402063019139
  • خبرنگار : 50291

جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران برگزار شد:

مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

مشکلات شهرستان ملارد به صورت عملیاتی پیگیری شد

ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: اردوگاه در خور و شان دانش آموزشی یا خانوادگی پیش بینی کنید تا اقشار و گروه های مردم استفاده کنند و اقدامات فرهنگی پیگیری شود، همچنین ایجاد حوزه علمیه در شهرستان در دستور کار باشد.

به گزارش ایسنا ، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با اشاره به بررسی مشکلات مطرح شده شهرستان در جلسه اظهار کرد: در مورد کم بودن شعب بانک‌ها در شهرستان نامه نگاری کنید و بعضی از پروژه ها مثل کمربندی غدیر را بنده پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: بازآفرینی موضوع متمرکز در کشور است و باید جمعیت هدف را برای بازآفرینی مجاب کنیم و تسهیلات بدهیم تا خانه با استحکام بسازند.

استاندار تهران عنوان کرد: استقرار ساختمان اداری را در قالب طرح ارائه کنید، البته داشته های خود در شهرستان را در قالب مولدسازی پیش بینی و اقدامات را پیگیری کنید.

فخاری سپس با اشاره به لزوم توجه به موضوعات فرهنگی شهرستان ادامه داد: برنامه ای برای آینده فرهنگی شهرستان ارائه و عملیاتی کنید تا اثر خود را بگذارد ما هم به سهم خود پشتیبانی می‌کنیم؛ در مورد آسیب های اجتماعی هم نیاز به پیگیری داریم.

وی عنوان کرد: اردوگاه در خور و شان دانش آموزشی یا خانوادگی پیش بینی کنید تا اقشار و گروه های مردم استفاده کنند و اقدامات فرهنگی پیگیری شود، همچنین ایجاد حوزه علمیه در شهرستان در دستور کار باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد ایجاد مسجد هم پیگیری لازم به عمل آید، در مورد بازپروری معتادین مجموعه اخوان ساخته شده است، البته نیاز به فکر دارد تا برای این افراد اشتغال ایجاد شود.

فخاری با بیان اینکه حوزه فرهنگ سازی نیاز به برنامه و تفکر دارد، افزود: در مورد عفاف و حجاب آگاه سازی و بینش افزایی ضرورت دارد و باید اقدامات را از ادارات شروع کنیم.

گفتنی است در مورد تصفیه خانه، لکه‌های صنعتی و موضوع اتباع نیز مباحثی مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha