• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402063019153
  • خبرنگار : 50228

ربیعی: ایرادات فنی ما کم‌کم برطرف می‌شوند/ در نیمه دوم فرصتی به استقلال خوزستان ندادیم

ربیعی: ایرادات فنی ما کم‌کم برطرف می‌شوند/ در نیمه دوم فرصتی به استقلال خوزستان ندادیم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از برد تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان که با برد ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهارکرد: به تیم استقلال و ذوب آهن خدا قوت می گویم. بازی در این شرایط آب و هوایی و زمین چمن برای ما سخت بود اما خوشبختانه دست پر زمین را ترک کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حریف در نیمه اول از ما بهتر بود اما در نیمه دوم فرصتی به حریف ندادیم و پله پله بازی را اداره کردیم و با برد از زمین خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. در سه بازی خارجی از خانه هفت امتیاز گرفته ایم و این برای من مهم است. قطعا ایرادات فنی هم داریم که به مرور زمان بر طرف می شوند.

وی ادامه داد: برد برابر استقلال خوزستان را به آرش قادری که امروز در حین بازی مصدوم شد تقدیم می‌کنم.  همچنین این برد مبارک هواداران ذوب آهن باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گله مندی که از تیمم دارم این است که دومین بار بود که در کمتر از سه دقیقه از گلی که می زنیم، گل تساوی را دریافت می کنیم که باید در این زمینه بیشتر با بازیکنانم صحبت کنم. ما دنبال برد بودیم و برای این که به شکافی از جدول برسیم باید از بازی سخت با استقلال موفق خارج می شدیم، ضمن این که از انگیزه های حریف باخبر بودیم و آن ها هم به برد نیاز داشتند اما در مجموع دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی درباره لغو بازی های هفته ششم، خاطر نشان کرد: من اگر جای سازمان لیگ بودم، بازی های هفته پنجم را هم برگزار نمی کردم. من امروز اسلامی و یوسفی را که همراه تیم ملی امید هستند را در اختیار نداشتم. به هر حال عدالت این است که تیم ها بتوانند با نفرات کامل خودشان در بازی ها شرکت کنند اما نگاه کمیتی حاکم است و می گویند اگر سه بازیکن در اختیار در تیم ملی باشد نمی توانید در مسابقات شرکت کنید. ضمن این که نمی شود برخی تیم ها هفت بازی و برخی دیگر چهار بازی انجام داده باشند زیرا اصلا جدول بهم می ریزد و تیم ها هم از نظر سیستم انگیزشی و روانی بهم می ریزند. قبول دارم که تعطیلی کمک نمی کند اما برگزاری عدالت را بر این مساله اهم می دانم. من به عنوان مربی وظیفه دارم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم تا با تمام توانایی ام در بازی ها حضور پیدا کنم. از صمیم قلبم برای تیم ملی ایران در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. به هر حال این که همه تیم ها در یک طیف جلو بروند کار سختی برای سازمان لیگ است ولی اجرای عدالت برای من بهتر است.

ربیعی عنوان کرد: تمرینات ما مبتنی بر اتفاقات بعد از پرتاب اوت دستی است. ما خیلی دنبال پرتاب مستقیم نیستیم ولی از این پرتاب ها به دنبال این هستیم که حمله مجدد درست کنیم. خدا را شکر که جواب داد. قریشی هم برای ما اوت می اندازد و امروز دیدید تیم ما بالا بازی کرد. فوتبال تهاجمی را دوست دارم و این فلسفه را دارم و تا جایی که بضاعت و نفرات‌مان اجازه دهد، این کار را جلو ببریم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تیم شما در ورزشگاه آزادی هم بازی کرده است و آن ورزشگاه بهتر است یا غدیر؟ خاطر نشان کرد: چمن ورزشگاه غدیر مسطح اما زیر آن نرم است و متاسفانه امشب یک مصدوم هم دادیم. به هر حال هر دو چمن ورزشگاه آزادی و غدیر از نطر کیفیت پایین هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به سوالی که نظرتان درباره حضور رونالدو در ایران چیست؟ گفت: او هم یک بازیکن بزرگی است ولی در جایگاهی نیستم که درباره این اتفاقات خیلی اظهارنظر کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha