• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402063119248
  • خبرنگار : 50553

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست

آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: شعار هفته پر افتخار دفاع مقدس در سال جاری ما «متحدیم» است و امروز جلوه این اتحاد را در میدان مشاهده می‌کنید و همه ما در میدان عمل سرباز رهبر عزیز و خدمتگزار مردم هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دیروز با درایت، هوشمندی و عمل مقتدرانه امام حادثه جنگ را به پیروزی تبدیل کردیم و امروز با همان هویت اسلامی و ملی می‌توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام خالق بسیج، مردمی‌ترین نهاد امنیت در دنیا بود و امروز مدیریت و رهبری هوشمندانه توده‌های مردمی و نیروهای مسلح و فداکار در همان مسیر، به دست رهبر عزیزمان است.

این مسئول با بیان اینکه در دفاع مقدس بازسازی معنوی انجام شد، تصریح کرد: آنچه در سالیان قبل انقلاب در سینه پدر و مادرانمان نهفته بود در میدان جهاد قابل لمس و اندازه‌گیری بود و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در دفاع مقدس جنگ سخت به میدانی پرعاطفه تبدیل شد همچون سیمای پرعاطفه سپهبد شهید سلیمانی، سرلشگر شهید بابایی، سرلشگر شهید لشگری، سید آزادگان ابوترابی و شهید رجایی که همواره قلبشان برای مردم و ایران اسلامی می‌تپید.

سردار رفیعی آتانی در پایان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادواره دستاوردهای عظیم است، گفت: در دفاع مقدس ما موفق شدیم آنچه را که به صورت معنوی بازسازی کردیم را به رخ تمام دنیا بکشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha