• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070603847
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور:

برنامه‌ریزی و هویت‌بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می‌کند

برنامه‌ریزی و هویت‌بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می‌کند

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می‌کند، گفت: خروجی صحیح از کارها زمانی اتفاق می‌افتد که در مسیر درست برنامه‌ریزی و حرکت کنیم.

جلسه شورای معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل شش مهر با حضور سیدهاشم حسینی المدنی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، در این مراسم حسینی المدنی با اشاره به اینکه شهر اردبیل به دلیل داشتن مفاخر ارزشمندی که از گذشته تاکنون داشته است تقدس یافته است و ما حضور خود را دراین شهر غنیمت می‌شماریم.

وی اضافه کرد: فعالیت درحوزه جوانان و انرژی گرفتن از آنها کار ارزشمندی است که فرصت خادمی آن برای ما ایجاد شده و تلاش ما بر این است با فعالیت و برنامه ریزی مسنجم این قشر را در مسیر درست هدایت کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر در تمامی حوزه‌ها رنگ و بوی خدایی دارد و بی‌شک با تکیه بر این خدمات خیرخواهانه است که ما می‌توانیم در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر جا هم‌افزایی در بین همکاران بیشتر بوده خروجی کارها نتیجه خوبی داشته است، اظهار کرد: برای نتیجه‌گیری بهتر در تمامی حوزه‌ها نیازمند همدلی بیشتر بین همکاران و اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر هستیم.

وی در ادامه به اقدام خوب سازمان جوانان در اجرای طرح قدم به قدم اشاره و اظهار کرد: این مراسم با حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کشور انجام شد که به نوبه خود کار معنوی ارزشمند و بی‌بدیلی بود.

حسینی‌المدنی بیان کرد: جوانان وارسته ما در تمامی عصرها تمدن‌ساز بوده‌اند و هر جا ما فراخوان دادیم و به آنها نیاز داشتیم، لبیک گفتند لازم است برای این جوانان ما نیز برنامه درستی داشته باشیم چرا که اگر ما نتوانیم برنامه ریزی کنیم، دیگران برنامه خواهند داشت.

 عضویت بیش از ۱۷ هزار نفر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل

در ادامه حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با تقدیر از حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در استان اردبیل گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل بیش از ۱۷۴۱۰ نفر عضو خواهر و برادر، ۲۲۱ کانون فعال دارد که این کانونها ۲۷ کانون غنچه‌های هلال، ۱۲۹ کانون دانش‌آموزی، ۲۰ کانون جوانان، ۲۱کانون دانشجویی، شش کانون طلاب، ۱۸ کانون روستایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: همچنین در حوزه جوانان ۱۰ تیم سحر با ۱۱۰ نفر و یک تیم دادرس با ۶۰ نفر در سطح استان اردبیل فعال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha