• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402070604036
  • خبرنگار : 50189

نماینده کرمان و راور در مجلس:

فعالان اقتصادی ارتباط خود را با نمایندگان مجلس بیشتر کنند

فعالان اقتصادی ارتباط خود را با نمایندگان مجلس بیشتر کنند

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی خطاب به فعالان اقتصادی گفت: ارتباط خود را با نمایندگان مجلس بیشتر کنید.

دکترمحمدمهدی زاهدی ظهر امروز ششم مهر ماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان اظهار کرد: تولید باید مبتنی بر بهره‌وری باشد. بهره‌وری در حوزه‌های مختلف تعابیر متفاوتی دارد اما در حوزه صنعت و معدن تعریف خاص خود را دارد.

او تاکید کرد: باید فناوری‌های جدید را در تولید به کار بگیریم و به منابع انسانی متخصص و متعهد و ارتباط تنگاتنگ بین صنایع کوچک و متوسط با صنایع بزرگ توجه کنیم. در جهت تحول تولید قطعات توسط صنایع کوچک و متوسط برای صنایع بزرگ یک ضرورت است.

زاهدی بر لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: باید به صنعت و تولید مبتنی بر دانش و فناوری و بهره‌گیری از منابع انسانی با کفایت توجه کرد و در افق پنج ساله این موارد در برنامه استان کرمان است.

او با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی خطاب به فعالان اقتصادی گفت: ارتباط خود را با نمایندگان مجلس بیشتر کنید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: برای حل مشکل نیروگاه خورشیدی راین جلساتی با محیط زیست برگزار خواهیم کرد.

او افزود: در آینده نزدیک جلسه‌ای با رئیس بانک مرکزی داریم لذا فعالان اقتصادی مشکلات ارزی خود را در قالب یک نامه به بنده بدهند تا در آن جلسه مطرح کنم.

به گزارش ایسنا، افرازی، نماینده فعالان اقتصادی نیز در این جلسه گفت: اقتصاد کشور بر پایه تولید باید بنا نهاده شود اما متاسفانه هر سال نسبت به سنوات قبل مشکلات تولیدکنندگان افزوده می‌شود.

او با انتقاد از نقش دولت در اقتصاد افزود: با تغییرات ناچیز و هزینه اندک می‌توان بخش زیادی از مشکلات تولیدکنندگان را حل کرد.

افرازی اجرای ضربتی دستورالعمل‌هایی که دولت انجام می‌دهد را یکی دیگر از مشکلات فعالان اقتصادی دانست و بیان کرد: تغییرات اقتصادی به تدریج و با گذشت زمان باید انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha