• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402070604056
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود

حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان خواستار تقویت حضور بیشتر جوانان و نوجوانان مطالبه‌گر در نمازجمعه شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ستاد نمازجمعه اردستان که بر زمین مانده تشکیل ستاد ویژه جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه (چهارشنبه،۵ مهر)در جلسه ستاد نمازجمعه اردستان، اظهار کرد: اصلی‌ترین هنر و عملکرد اعضای ستاد نماز جمعه اردستان تقویت و پرشور برگزار کردن مراسم نماز جمعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از علت‌های خلوت شدن نماز جمعه سراسر کشور، نمازهای جماعت و حتی جلسات مذهبی فعالیت دشمن و افزایش عوامل بازدارنده در عرصه‌های مختلف است، افزود: دشمن در سال‌های اخیر به عناوین و موضوعات مختلف بر علیه اینگونه جلسات کارهای ضد تبلیغی انجام داده است که اتفاقا برخی مواقع نتیجه داده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان خواستار تقویت حضور بیشتر جوانان و نوجوانان مطالبه‌گر در نماز جمعه شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ستاد نماز جمعه اردستان که بر زمین مانده تشکیل ستاد ویژه جوانان و نوجوانان است تا در آن جلسات راهکارهایی برای جذب جوانان، بیان مشکلات و کمبودها و مطالبه‌گری مسئولان انجام شود.

دهشیری یکی از برنامه‌های خطبه‌های نمازجمعه اردستان را بیان مشکلات و بازتاب کارهای انجام شده در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: لازم است تا مسئولان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌هایی که در نماز جمعه مطرح می‌شود توجه ویژه داشته باشند. از مردم و جوانان درخواست داریم مشکلات و سوژه‌هایی که در شهرستان وجود دارد را به ما منتقل کنند زیرا تریبون نماز جمعه محل بیان مشکلات و مطالبه گری است.

وی با اشاره به اینکه اردستان یکی از مطرح‌ترین شهرستان‌های سیاسی کشور است که همواره موضوعات و اختلافات سیاسی در آن وجود داشته و تاثیر گذاشته است، گفت: نماز جمعه تریبون نظام اسلامی، دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی و بیان مطالبات به حق مردم بوده و خیلی از مشکلات و کمبودهایی که در شهرستان رفع شده به دلیل مطرح کردن آن در نماز جمعه و پیگیری‌های لازم بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha