• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402071208326
  • خبرنگار : 50123

اقدامات مطلوب در چهارمحال‌وبختیاری در جهاد آبرسانی

اقدامات مطلوب در چهارمحال‌وبختیاری در جهاد آبرسانی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با همت دولت و ورود قرارگاه امام حسن(ع) اقدام جهادی در راستای جهاد آبرسانی در حال رخ دادن است، البته در چهارمحال و بختیاری این مساله دیر آغاز شده اما اقدامات مطلوب و ارزشمندی در حال انجام است.

غلامعلی حیدری ۱۲ مهرماه در بازدید از مناطق محروم شهرستان کوهرنگ با اشاره به لزوم ریشه‌کنی غبار محرومیت از چهره مردم، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوب و بزرگی در مناطق محروم انجام شده، گرچه تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محرومیت‌زدایی و توزیع منابع به صورت عادلانه با اولویت مناطق محروم بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هیات دولت برای توسعه دو شهرستان کوهرنگ و اندیکا مصوبه ویژه‌ای داشته و اعتبارات خوبی در کوتاه‌مدت و میان‌مدت به این سمت سرازیر شده، به طوری‌که برای محور شهرکرد_فارسان_باباحیدر_ کوهرنگ و فاضلاب کوهرنگ ماده ۲۳ گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان عقب‌افتادگی و محرومیت تاریخی وجود دارد، تصریح کرد: با همت دولت و ورود قرارگاه امام حسن(ع) اقدام جهادی در راستای جهاد آبرسانی در حال رخ دادن است، البته در چهارمحال و بختیاری این مساله دیر آغاز شده اما اقدامات مطلوب و ارزشمندی در حال انجام است.

حیدری بیان کرد: لازم است تامین آب پایدار در خانمیرزا با سرعت پیگیری شود و تا دهه فجر این کار به اتمام برسد، زیرا فصل کاری محدود است.

به گفته وی، امید است بتوان در دهه فجر مجتمع آبرسانی روستای دهناش را افتتاح کرد، البته مردم باید برای رفع موانع کمک کنند.

حیدری در خصوص محورهای ارتباطی شهرستان، بیان کرد: لازم است محور دشتک به صمصامی پیش از آغاز بارندگی‌ها لکه‌گیری شود، همچنین طی یک هفته آینده قرارگاه امام حسن(ع) اقدامات لازم در خصوص پل گزستان را انجام خواهد داد، از طرفی باید محور دهناش نیز تامین اعتبار شود.

در ادامه سردار مجیدرضا حسن‌زاده_جانشین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های فعال کشور بوده که مسئولان بسیار پیگیر مسائل عمران و آبادانی هستند و این انسجام میان مدیران بسیار ارزشمند و کارگشاست.

حسن‌زاده گفت: نخستین استانی که قرارداد دوم آن منعقد شده چهارمحال و بختیاری است، این قرارگاه ۵۰ درصد جهاد عظیم آبرسانی را در کشور انجام می‌دهد، البته آنچه در تعهد تفاهم‌نامه بوده ۴۴ روستاست که در بیش از ۱۳۵ روستا اقدامات لازم انجام شده و امید است تا پایان امسال بخش عمده‌ای از تعهد اول و بخش عمده‌ای از تعهد دوم دنبال شود.

جانشین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: اقدامات جدی در بحث راه روستایی و مسکن از سوی قرارگاه در حال انجام است، هم چنین ساخت و نوسازی مدارس در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha