• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402071409169
  • خبرنگار : 50177

فرمانده انتظامی لرستان:

پرسنل انتظامی ولایت‌مدار و ادامه دهندگان راه شهدا هستند

پرسنل انتظامی ولایت‌مدار و ادامه دهندگان راه شهدا هستند

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس ولایت‌مدار و ادامه دهندگان راه شهداست و لباس خدمتگذاری و نوکری مردم بر تن دارد.

سردار یحیی الهی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌آباد با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی و تاثیر گذار امنیت داخلی است، افزود:اگر امروز امنیتی در استان و کشور داریم، ایت ثبات و احساس امنت  مرهون و مدیون خون شهداو همراهی خوب مردم در این استان ولایت‌مدار است .

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه مجموعه انتظامی حمایت خوب مردم و همراهی همه‌دستگاه های امنیتی و قضائی دارند که حامی و پشتیبان انتظامی هستند و یک امنیت خوب و قابل قبولی را در  استان شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: هیچگونه دغدغه امنیتی در لرستان نداریم و یکی از استان‌های امن کشور هستیم که این مقوله نشات گرفته از فرهنگ و ایمان واقعی مردم استان است که خود مردم فرزندانشان را در مجموعه انتظامی همراهی و حمایت می‌

الهی با بیان اینکه پلیس افتخار دارد از مردم، برای مردم، خادم و نوکر مردم است و هیچ جدایی از مردم ندارد، تصریح کرد: تمام موفقیت‌هایی که در بحث امنیت در استان شاهد هستیم در سایه حمایت مردم است.

این مقام انتظامی با تقدیر از زحمات دولت دربحث ارائه خدمات به مردم،افزود: لرستان، استانی با پتانسیل بالا و مستعد سرمایه‌گذاری و دارای نیروی انسانی جوان، با پتانسیل بالا و متعهد است لذا از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌شود که در این استان مستعد سرمایه‌گذاری کنند و تامین امنیت سرمایه‌گذار از سوی فرماندهی انتظامی استان تضمین شده است.

الهی با اشاره به پیشرفت‌ها،موفقیت‌ها و امنیت موجود در ایران اسلامی، تصریح کرد: این موفقیت‌ها ماحصل رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگانی است که همواره با ایثار و از جان گذشتگی در راه امنیت این مرز و بوم تلاش کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه با رهنمودهای داعیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  در حوزه امنیت هیچگونه دغدغه‌ای نداریم،اظهارکرد: مردم به عنوان صاحب این انقلاب از آن حمایت می‌کنند چراکه انقلاب نشات گرفته از دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) و نبی مکرم اسلام (ص) است و بی‌شک ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قدرت موشکی و پهپادی نیرو های مسلح به خصوص سپاه پاسداران و ارتش قهرمان لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، خاطر نشان کرد: اقتدار در نیروهای نظامی و انتظامی روز به روز در حال پیشرفت است و پلیس میراث‌دار شهدا و حامی ولایت است که با درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) درس شهادت‌طلبی می‌آموزد و در برقراری امنیت شهدای بزرگی تقدیم شده است.

الهی بیان کرد:  شیر مردان و شیر زنان لرستانی تا الان نشان داده‌اند که هر اتفاقی که می‌افتد همیشه و در همه حال در صحنه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان از سال گذشته تا کنون ۹ شهید فدایی امنیت را تقدیم مردم و انقلاب کرده است،یادآور شد: این نشان از ولایت‌مداری و درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha