• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402071509431
  • خبرنگار : 50187

استاندار کرمان:

پلیس متناسب با تغییر الگوهای امنیتی، خود را به روز کند

پلیس متناسب با تغییر الگوهای امنیتی، خود را به روز کند

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی متناسب با تهدید باید روزبه‌روز پیشرفت کند و با توجه به جرائم سایبری، اتفاقات دیگر و تغییر الگوهای امنیتی، باید خود را به روز کند.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس روزانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از پلیس افزود: ارتباط زیاد مردم با فراجا ایجاب می‌کند روحیه مردم‌داری و احترام به مردم همانگونه که وجود دارد، افزایش پیدا کند.

فداکار با اشاره به مهربانی همراه با اقتدار پلیس بیان کرد: پلیس مقتدر است و در حوادث سال گذشته خود را نشان داد. علی‌رغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به خدامحوری و معنویت پلیس اظهار کرد: انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد. ضمن اینکه این سازمان نیاز دارد از تحلیل‌های روز استفاده کند. اخلاق مداری خیلی مهم است و مردم جز این از پلیس انتظار ندارند.

فداکار در پایان با بیان اینکه همه حرکت ما، برخورد و تصمیمات باید بر محور قانون باشد، گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی که حتی در ایام تعطیل حضور پررنگ‌تری در برخی نقاط دارند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی لیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشته، اظهار کرد: امروز نیروی مقتدر انتظامی با سه مولفه خدمت به مردم، جهاد و اقتدار فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت نیروی انتظامی جهادی است، بیان کرد: پلیس در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه نظام اسلامی را به این جایگاه امنیت رسانده‌اند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: ایران کشوری امن و با اقتدار کامل است که هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این امنیت قوی‌تر و قابل ارائه برای دنیای امروز است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، از خانواده شهدای انتظامی، مدیران و کارکنان نمونه و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد و در پایان یگان‌های مستقر در میدان، رژه رفتند.

پلیس متناسب با تغییر الگوهای امنیتی، خود را به روز کند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha