• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402071509744
  • خبرنگار : 50444

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حضور نیروهای مسلح در کنار هم، نمایشگاه همدلی و وحدت است

حضور نیروهای مسلح در کنار هم، نمایشگاه همدلی و وحدت است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر را نمایشگاه همدلی و وحدت  دانست و گفت: خوشبختانه شاهد امنیت کامل در استان هستیم که مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، ۱۵ مهرماه  در جمع نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: به گفته مسئولان، شاهد افزایش کشف جرائم هستیم و این نشان می دهد به شکر خدا، امروز نظام مقدس انقلاب اسلامی از نیروهای مکتبی و ولایی همچون پلیس برخوردار است و حافظ مال و ناموس مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و خون خود از این مرز و بوم حراست و حفاظت کردند، افزود: در زمانی که دشمنان ما با فتنه های مختلف و متعدد تلاش می‌کردند تا به آرمان های نظام اسلامی خدشه وارد کنند نیز همین نیروهای عزیز بودند که با قدرت در میدان عمل حاضر شدند و از دستاوردهای نظام حراست کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به همه مسئولان و مردم لازم است تا به پلیس و نیروهای مسلح احترام داشته باشند، تصریح کرد: فعالان ما در فرماندهی انتظامی کشور مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام نوری به امنیت مطلوب در مرزها و شهرستان های خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: به شکر خدا امروز با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزها و شهرستان ها هیچ گونه دغدغه ناامنی نداریم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اگر امنیت نباشد هیچ اقدامی صورت نمی گیرد، گفت: اقتدار و وحدت بین نیروهای مسلح نمایشگاه بزرگی از همدلی و وحدت است.

وی بیان کرد: در خراسان شمالی شاهد جرائم خشن و مسلح نیستیم و امنیت کامل برقرار است و مردم نیز آن را احساس می کنند که همه آن به خاطر تلاش ها و مجاهدت های نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و همراهی مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha