• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402071509746
  • خبرنگار : 50042

استاندار گیلان:

سبزپوشان فراجا مقتدرانه امنیت کشور را فراهم می‌کنند

سبزپوشان فراجا مقتدرانه امنیت کشور را فراهم می‌کنند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه با تلاش سبزپوشان فراجا با اقتدار در همه نقاط کشور و در مرزها و داخل کشور آرامش و امنیت فراهم شده است، گفت: امروز هماهنگی نیروهای نظامی، امنیتی در سراسر کشور کاملا مشهود است و فراجا، نیروی دریایی، سپاه پاسداران، نیروهای زمینی، هواو فضا همه و همه در کنار هم و باهم هستند.

اسدالهل عباسی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان، ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: شما کارکنان نیروی انتظامی مدال افتخار مجاهدان فی سبیل الله را بر گردن آویختید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از جنس مردم و برای مردم جامعه است، افزود: دلاورمردان نیروی انتظامی برای حفظ و امنیت مال و ناموس، تقویت اقتدار جامعه از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را در جامعه برقرار کنند. شما سبزپوشان فراجا در مقوله تامین امنیت چه در ایام اغتشاشات و چه در زمان شیوع کرونا توانستید در ماموریت‌های خود به درستی عمل کنید که صمیمانه قدردان تلاش‌های شما هستیم.

عباسی گفت: سبزپوشان فراجا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای امنیت اقتصادی و در مبارزه با مواد مخدر تلاش و ایثار کردید، دشمن اکنون اندیشه‌ها و تهاجم فرهنگی و همچنین توانمندی‌های نیروی فعال و اندیشه جوانان را نشانه گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: با تلاش سبزپوشان فراجا با اقتدار در همه نقاط کشور و در مرزها و داخل کشور آرامش و امنیت فراهم شده است، همچنین علاوه بر حوزه سرقت در بخش ترافیک با وجود اینکه استان پرترددی هستیم، با تلاش شبانه روزی شما کارکنان انتظامی مسافران و گردشگران این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند.

وی گفت: فراجا در اربعین امسال با تمام توان و ظرفیت حضور یافت و مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت، امروز باید توانمندی‌هایمان را بر اساس دانش، امکانات و تجهیزات روز و کارآمد در جهت انجام مأموریت‌های نیروهای مسلح به ویژه انتظامی به کار گیریم.

عباسی با تأکید بر هوشمندسازی ماموریت‌ها، تصریح کرد: باید نیروهای انسانی توانمند، خلاق و با اراده و انگیزه از لجستیک و امکاناتی روزآمد برخوردار شود که بتواند سطح امنیت جامعه را افزایش دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز هماهنگی نیروهای نظامی، امنیتی در سراسر کشور کاملا مشهود است و فراجا، نیروی دریایی، سپاه پاسداران، نیروهای زمینی، هواو فضا همه و همه در کنار هم و باهم هستند، گفت: هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح منجربه تقویت اقتدار نظام و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شده و باعث می‌شود در منطقه قدرتمندتر شویم و نعمت داشتن چنین امنیتی را قدر بدانیم.

وی بیان کرد: تلاش دشمن در عرصه نشانه گیری امنیت کشور ما کاملا محسوس و مشهود بوده، این نشان از توان رزمی، تکلیفی و ماموریتی شما است.

سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان هم در این مراسم با اشاره به نامگذاری شعار هفته انتظامی امسال «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار»، اظهار کرد: استان در مبارزه با جرائم رتبه ۱۵ و در کشفیات سرقت رتبه پنجم کشور را دارد، در ۶ ماهه نخست امسال نیز بیش از ۹۵ درصد خودروهای سرقتی در استان کشف شد، همچنین کشف ۹۰۰ میلیارد تومان در حوزه جرائم اقتصادی و کشف ۴۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و ارز از دیگر دستاوردهای پلیس گیلان بوده است.

وی با اشاره به ورود حدود ۱۵ میلیون خودرو به استان، کنترل تردد خودروها و کاهش تصادفات را مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود: ۱۶۵ دوربین پایش شهری و پلاک‌خوان در گلوگاه‌های استان نصب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha