• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071812737
  • خبرنگار : 50490

یک فعال سیاسی مطرح کرد

ضرورت پاسخگوی به شبهات نسل جوان جامعه/دشمن درصدد گمراه کردن جوانان است

ضرورت پاسخگوی به شبهات نسل جوان جامعه/دشمن درصدد گمراه کردن جوانان است

ایسنا/مازندران مسئول سیاسی قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی بابل با طرح سوالی مبنی بر اینکه در گام دوم انقلاب باید بررسی کرد چه وعده‌هایی به مردم داده شد که باید عملیاتی شود و راز ماندگاری نظام در چیست، گفت: پاسخ به شبهات و روشنگری برای جوانان در راس امور قرار دارد، دشمن با ایجاد هجمه و شبهات نسل جوان ما را نشانه گرفته تا ذهن آن‌ها را در اختیار بگیرد.

حسین رضازاده امروز، ۱۸ مهر در حاشیه همایش جهاد تبیین با محوریت گام دوم انقلاب در کانون امام خمینی(ره) بابل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری باید دستآوردهای نظام را به درستی به مردم تبیین کنیم.

این مبلغ جهاد تبیین با تاکید براینکه در زمان حاضر حضور مبلغین در مدارس امری ضروری است تا به شبهات جوانان پاسخ داده شود و به تجربه ثابت شده که نسل جوان پذیرا هستند و استقبال می‌کنند، تصریح کرد: فرمان رهبری اجرای گام دوم انقلاب است اگر تدوین‌گرای سیاسی ما برمبنای چهار فرمان رهبر کار می‌کردند بسیاری از مشکلات حل می‌شد.

رضازاده افزود: فرمان رهبر انقلاب به خبرگان رهبری در راستای پاسخ به شبهات جوانان در راستای جهاد تبیین، نشان از اهمیت این موضوع دارد اما تاکنون اتفاق مثبتی را شاهد نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت ما نفوذ دشمن بین جوانان را باور نکرده و پیگیر کارنیست، گفت: آموزش و پرورش ما فکر می‌کند دانش آموزان ما هنوز کودک هستند و به مرور زمان این شبهات رفع می‌شود در حالی که ذهن کودک از همان سن کم شکل می‌گیرد.

این مبلغ جهاد تبیین، معلمان را مبلغ اصلی دانست و ادامه داد: اگر بتوانیم در مدارس دانش آموز خوب تربیت کنیم او وارد مسجد می‌شود و روحانی قادر است او را برای آینده نظام آماده کند.

رضازاده ابراز تاسف کرد: کلاس‌های ضمن خدمت ما نیز سوری برگزار می‌شود و اساتید ما موضوعات اساسی را بیان نمی‌کنند لذا این حوزه دستاوردی نداشته است.

وی با طرح سوالی اظهار کرد: همه مسئولان و مبلعان ما گام دوم انقلاب را فریاد زدند پس چرا در ۴۰ سالگی بیان شد، پس گام اول انقلاب کجاست؟ چرا رمزگشایی نکردیم و برای مردم بیان نشد، مگر هر گام باید چندسال طول بکشد؟ پس قرار است کجا انقلاب به نتیجه برسد؟

 مسئول سیاسی قرارگاه  فرهنگی شهید سلیمانی بابل تصریح کرد: اگر بتوانیم هرگام انقلاب را به‌درستی رمز گشایی کنیم می‌فهمیم که رهبر ما دانشمند به تمام معنا است.

رضازاده شگرد معاندان نظام اسلامی را شبهه افکنی در بین نسل جدید جامعه ما دانست و گفت: امروز دشمن بااین شبهه به ذهن جوانان وارد میدان شده که چرا فلسطینیان خواستار باز پس‌گیری زمین فروخته شده خود به اسرائیل هستند؟ چرا اسرائیل برود او زمین را خریده است؟ باید به جوانان پاسخ داده شود که تنها یک و هشت دهم درصد زمین‌ها توسط مردم، نه دولت و حکومت فلسطین به چند اسرائیلی فروخته شد، اگر چنین باشد پس اعراب و خوش نشین‌های تهران که از مازندران زمین خریدند اختیار مازندران را به‌دست بگیرند و دهیار و شوراها را از بین خود انتخاب کنند و همه مازندرانی‌ها را از مازندران به‌ زور بیرون کنند؟

وی با اعلام اینکه اسرائیل بداند و بفهمد که دنیای سرزمین گشایی تمام شده است نباید به دنبال کشورگشایی باشد، یادآور شد: صهیونیست باید باور کند عمرش به پایان رسیده است.

رضازاده با تاکید براینکه به شبهات جوانان پاسخ داده شود جلوی گمراهی گرفته خواهد شد، افزود: نسل جوان کشور باید مشارکت در انتخابات را بهترین راه انتقال قدرت بداند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha