• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072013892
  • منبع : نمایندگی سمنان

دکتر مسلمی نائینی در سمنان تاکید کرد:

آمادگی برای انتقال دانش فنی جهاددانشگاهی به استان‌ها

آمادگی برای انتقال دانش فنی جهاددانشگاهی به استان‌ها

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی از آمادگی این نهاد شاخص علمی و پژوهشی برای انتقال دانش فنی به استان‌ها خبر داد.

دکتر حسن مسلمی نائینی ۲۰ مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های پژوهش و فناوری؛ فرهنگی؛ آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های پژوهشی و علمی ورود به حوزه جوانی جمعیت، فرزندآوری، درمان ناباروری و همچنین تاکید بر اجرای طرح ملی بازتوانی و توانمندسازی سالمندان کشور است. 

دکتر مسلمی نائینی با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردها و فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر آمادگی انتقال دانش فنی به استان‌ها با همکاری مدیران و مسئولان استانی تاکید کرد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد به خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و سیناپرس اشاره کرد و گفت: مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی(ایسپا) یکی از دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها را در کشور انجام می‌دهد که نتایج آن برای تصمیم گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد. 

به گزارش ایسنا، دکتر مسلمی نائینی با اشاره به برگزاری مسابقات مناظره دانشجوی و اساتید توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ادامه داد: سازمان قرآنی دانشگاهیان این نهاد نیز در کنار انجام پژوهش در این حوزه محتوا و اخبار قرآنی را از طریق خبرگزاری ایکنا به ۲۲ زبان مخابره می‌کند.

همچنین در این دیدار علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی سمنان به ارائه گزارشی از دستاوردها و برنامه‌های در دست اجرای این واحد پرداخت. 
رئیس جهاددانشگاهی استان همچنین از حمایت ها و پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا- رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه صبح امروز در سفر استانی به سمنان در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و ضمن زیارت حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) به قبور شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس سمنان ادای احترام کرد.

نشست با استاندار سمنان و انعقاد تفاهم نامه همکاری، نشست با روسای دانشگاه های استان از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس جهاددانشگاهی به استان سمنان است.

دکتر مسلمی نائینی در این سفر از نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان و چندین پروژه علمی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان های سمنان و مهدیشهر بازدید می‌کند و برگزاری نشست هم اندیشی با اعضای جهاددانشگاهی واحد سمنان و حضور در برنامه زنده گفتمان هفته صدا و سیمای مرکز استان سمنان را در برنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha