• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402072114529
  • خبرنگار : 50154

امام جمعه قم:

امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

ایسنا/قم امام جمعه قم، گفت: امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و همه بدانند به فضل الهی و استقامت مردم فلسطین، در چند سال آینده، کشوری به نام اسرائیل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در مراسم نماز جمعه که در مصلی قم برگزار شد، عنوان کرد: مدت هاست که در برخی کشورهای اروپایی به پشتیبانی صهیونیست ها به ساحت قرآن کریم اهانت می شود و همچنین مدت هاست که به مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان اهانت‌ها می شود.

وی افزود: این اهانت‌ها از چشم مردم مسلمان مخفی نمی ماند و طبعا در برابر این‌ها نمی‌توانند ساکت بنشینند، در سرزمین‌های اشغالی، چیزی به نام مردم غیر نظامی و شهروند وجود ندارد و شهرک نشینانی که به عنوان مردم معرفی می شوند، شهروند نیستند، این ها را به زور و با وعده‌های مختلف از کشورهای دیگر به فلسطین آورده‌اند و از آن‌ها به عنوان تشکیل دولت جعلی اسرائیل و اشغال سرزمین های دیگر استفاده می کنند.

خطیب جمعه قم بیان کرد: اسرائیل در واقع یک پادگان است و آن هایی هم که تن به زندگی در پادگان می دهند سرباز هستند نه شهروند و مقابله با آنان، مقابله با دشمن محسوب می شود.

وی ادامه داد: این وحشی گری‌های صهیونیست‌های خون آشام که در مقابل مردم و کودکان بی دفاع انجام می‌دهند و مثل یزیدیان آب را به روی فلسطینیان می بندند، اوج خوی درندگی خود را به نمایش گذاشتند و این ظلمی است که سالهاست نسبت به مردم مظلوم برخی کشورها انجام می‌شود، انگلیس و سایر کشورهای ظالم نیز پشتیبان آن‌ها هستند و در مقابل این ظلم سکوت کرده‌اند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: در این چند رور اخیر پیروزی غرور آفرین حماس و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب اسرائیل، موجی از غرور و سرور را در بین مسلمانان ایجاد کرده است و هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را شکست و قدرت جبهه مقاومت را به رخ جهانیان کشید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در تاریخ مقاومت ماندگار شد، اسراییل سال‌ها است که این حقارت را نچشیده بود و عملیات مقاومت اگر امروز هم به پایان برسد، یک شکاف اساسی به دیوار پوشالی اسرائیل وارد کرده است، حامیان اسرائیل بدانند که هیچ کاری برای نجات این متجاوزان غاصب نمی توانند انجام دهند.

وی تصریح کرد: امروز اسراییل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و همه بدانند به فضل الهی و استقامت مردم فلسطین، در چند سال آینده، کشوری به نام اسراییل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

خطیب جمعه قم تاکید کرد: امروز راهپیمایی ضد صهیونیست ها بعد از نماز جمعه توسط مردم ما در سراسر کشور به شکرانه پیروزی حماس بر رژیم غاصب اسرائیل، در حمایت از مردم فلسطین، مشت محکمی بر دهان متجاوزین صهیونیست است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، حجت الاسلام اجاق نژاد را به تولیت جدید این مسجد مقدس منصوب کردند که این انتصاب را به ایشان تبریک می گوییم.

وی به حضور شیخ زکزاکی به ایران اشاره کرد و گفت: این مجاهد بزرگ توانسته است تا کنون حدود ۲۰ میلیون از مردم نیجریه و چند میلیون از سایر کشورهای آفریقایی را به اسلام ناب محمدی(ص) دعوت و هدایت کند و همه این ها به برکت مکتب اسلام و اهل بیت(س) است، برای ایشان آرزوی توفیق می کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به زلزله مهیب افعانستان نیز اشاره کرد و ضمن همدردی با آن ها گفت: همه مردم را به یاری مواطنین و مهاجرین این کشور دعوت می کنم و امیدواریم مثل همیشه جمعیت هلال احمر کشور نیز در کمک به مردم افغانستان پیش قدم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha