• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402072315973
  • خبرنگار : 50635

استاندار هرمزگان:

حضور زن ایرانی در جامعه هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

حضور زن ایرانی در جامعه هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: حضور زن ایرانی در جامعه هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مهدی دوستی ظهر امروز (۲۳ مهرماه) در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا و بانوان شرکت فولاد هرمزگان، با اشاره به مدل‌های مختلف تحقق توسعه در کشورها، اظهار کرد: جلب مشارکت عمومی مردم در روند توسعه، باعث پایداری و توازن در توسعه خواهد شد به همین جهت است باید در کنار اقدامات وسیع در ابعاد مختلف برای رسیدن به توسعه پایدار، جلب مشارکت مردمی و سهیم کردن مردم در این روند در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به این نکته که فولاد هرمزگان همواره در بحث تولید حرفی برای گفتن در کشور داشته است، بیان کرد: فولاد هرمزگان نشان داد که ایفای مسئولیت اجتماعی مغایر با افزایش تولید و ارتقاء بهره‌وری نیست به همین جهت سایر شرکت‌ها و صنایع استان هرمزگان می‌توانند این الگوی مناسب را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار هرمزگان، با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در بخش‌های ورزش، فرهنگ و بهداشت هرمزگان، بیان کرد: فولاد هرمزگان خود را محدود به افزایش کمی تولید نکرده است بلکه به همراه افزایش سالانه تولید، اقدام به پیاده‌سازی و اجرای طرح‌های مختلف توسعه‌ای مانند کارخانه آهک، کارخانه اکسیژن و ... کرده است.

دوستی، با اشاره به حضور فعالانه بانوان در شرکت فولاد هرمزگان، بیان کرد: انقلاب اسلامی نقش مهمی در اعتلای جایگاه زن در جامعه داشته است به نحوی که آمار دانشجویان خانم در دانشگاه‌های کشور پس از انقلاب اسلامی به ۶۱ درصد رسیده است.

وی با اشاره به ایفای نقش بانوان در توسعه صنعتی و فرهنگی فولاد هرمزگان، گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های بانوان در  شرکت فولاد مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر است چراکه در سخت‌ترین شرایط کاری و آب و هوایی در حال فعالیت برای کشورمان هستند.

استاندار هرمزگان، با ذکر این نکته در دوره جدید دروغ‌پردازان رسانه‌ای، زنان را محور حملات خود قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ، قوی و موثر بانوان در عرصه‌های مختلف حکمرانی و زندگی، نقش مهمی در خنثی‌سازی حملات دشمن به زن ایرانی دارد.

دوستی ضمن تاکید بر حمایت و کمک به اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: فرصت قدردانی از جامعه مقدس ایثارگران و خانواده شهدا کوتاه است و باید تا فرصت باقی‌ست به این بزرگواران ادای دین کنیم چراکه این افراد حق زیادی بر گردن همه ما دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha