• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402072416973
  • خبرنگار : 50649

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون عمل به آموزه‌های قرآن است

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون عمل به آموزه‌های قرآن است

ایسنا/فارس فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه توسل و مدد از قرآن را عامل اصلی پیروزی دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت در دوران کنونی دانست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دریادار علیرضا تنگسیری امروز، ۲۴ مهرماه در مراسم اختتامیه مرحله نیمه نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن ندسا ضمن قدردانی از همه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن ندسا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مبنای عمل به قرآن قدم بر می‌دارد قرآنی که چراغ راه و هدایت بشریت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرآن و عمل به قرآن راهنمای بشریت است، گفت: قرآن این کتاب آسمانی راه رسیدن به اهداف والای انسانیت و رمز سعادتمندی است و در واقع همواره باید در یک دست ما قرآن و در دست دیگر ما سلاح باشد.

وی، توسل و مدد از قرآن را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نیز در جبهه مقاومت و تمامی نبردها با مدد از قرآن به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

تنگسیری همچنین  راز موفقیت و اقتدار رزمندگان نیروی دریایی سپاه را توجه، توسل، تأمل و عمل به قرآن دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک در تمام بلاد اسلام شاهد این باشیم که قرآن مهجور واقع نشود و سرلوحه زندگی همگان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه قرآن در روح و روان همه بشریت گفت: خداوند هدایتگر به وسیله کتاب مقدس قرآن می‌باشد یعنی قوانین الهی در این کتاب مقدس استوار و محکم برای راهنمای بشر نوشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا، قرآن را راه رسیدن به سعادت اخروی و به معراج دانست و به اسطوره مقاومت و ایثار، شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: کسی که در مقابل همه کفر و ظلم جانانه ایستاد و مقاومت کرد؛ یعنی شهید سلیمانی همواره با سرلوحه قراردادن مفاهیم قرآن و عمل به قرآن توانست قهرمانانه در مقابل دشمن ایستادگی کند و موفق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha