• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072517847
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جامعه ورزش متحد برای برپایی انتخابات مجلس

جامعه ورزش متحد برای برپایی انتخابات مجلس

ایسنا/اصفهان جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و روسای هیئت‌های ورزشی بسیج استان اصفهان با هدف حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

جلسه مشترک اعضای شورای عالی بسیج ورزشکاران و روسای هیئت‌های ورزشی بسیج استان اصفهان با هدف ارائه پیشنهاد و هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و ورزشی استان برای حضور حداکثری جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانده کل سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان، روسای هیئت‌های ورزشی و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان، امروز (سه شنبه ۲۵ شهریور ماه) برگزار شد.

ظرفیت جامعه ورزش برای برگزاری انتخابات پرشور جدی گرفته شود

فرمانده کل سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جامعه ورزش یکی از ظرفیت‌های مهم است و مصداق‌های خوبی از تاثیر آن‌ها در جامعه مانند کرونا و سیل داریم و وحدت و هم‌افزایی در انسجام ملی برای پشتیبانی از نظام لازم است.

مجتبی فدا، امروز(سه شنبه، ۲۵ مهر)پس از برگزاری شورای عالی بسیج ورزشکاران به منظور مشارکت جامعه ورزش در انتخابات، اظهار کرد: جلسه شورای بسیج ورزشکاران با هیئت‌های ورزشی و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی برگزار شد تا برخی از موضوعات مختلف ورزش مطرح شود. قرار شد با کارگروه‌های مربوطه پیگیر مسائل باشیم.

وی افزود: لازم است اقدامات خوبی برای هم افزایی و وحدت ورزشکاران در دفاع از هویت ایرانی و اسلامی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، فرمانده کل سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با تاکید بر نقش آفرینی ورزشکاران در جامعه، تصریح کرد: ورزشکاران به عنوان گروه مرجع برای دفاع از فلسطین و روشنگری برای انتخابات پایان سال نقش خطیری بر عهده دارند. از باشگاه‌ها، اداره کل و هیئت‌های ورزشی تقدیر می‌کنیم و نوید می‌دهیم همه مردم اصفهان در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حاضر می‌شوند.

فدا تاکید کرد: مصداق‌های خوبی داریم از تاثیر جامعه ورزش مانند کرونا سیل که با هویت و کمک‌های مالی کمک‌کننده بودند. همچنین وحدت در انسجام ملی برای پشتیبانی از نظام لازم است و ورزشکاران با نفوذ کلامشان در دفاع از نظام و انقلاب و مردم مظلومی که مورد هجوم قرار گرفته‌اند موثر خواهند بود.

وی همچنین پیگیری مشارکت و استفاده از این طرفیت را وظیفه مسئولان دانست و گفت: امیدوارم در تقویت ورزش همگانی و توجه عموم مردم به ورزش موفق باشیم.

فرمانده کل سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان یادآور شد: آنجایی هم‌افزایی شکل می‌گیرد که پای منافع ملی در میان باشد. در این موضوعات باید اختلافات را کنار گذاشته و وسط میدان بیاییم. کار شده ولی بهتر از این هم می‌توانستیم.اگر با هم باشیم در مسائل کلی بهتر عمل خواهیم کرد.

فدا ادامه داد: موضع‌گیری‌ها باید به جا به اندازه و به موقع باشد. این چنین جمع‌هایی می‌تواند به ارتقای ورزش استان کمک کنند. هر انتقاد و نقطه ضعفی که دوستانه‌ بیان شود، کمک‌ کننده است.

وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان پس از این شورا در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه مشترک اندیشه‌ورزی، اظهار کرد: امروز در خدمت مسئولان باشگاه‌ها و روسا هیئت‌های ورزشی بودیم تا با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات دیدگاه‌های مختلفی مطرح و درباره حضور جامعه ورزش بحث شود.

وی افزود: منظور از این جلسات هم‌افزایی و هم‌فکری در راستای مسائل استان از قبیل سیاسی و ورزشی است که با مشارکت و همت دوستان به نتیجه خواهد رسید تا در هیئت اندیشه‌ورز گام خوبی برای ورزش استان برداریم.

رجبی یادآور شد: مسئولان ورزش استان هر کدام در بخشی از جامعه مسئولیت دارند و این حوزه‌ها می‌توانند نقش بسزایی در جامعه‌پذیر بودن و گسترش رفتار ورزشی داشته باشند تا در راستای تقویت ورزشکاران با روحیه انقلابی و میهن پرستی پرچم کشور را به اهتزاز درآورند. همچنین در موضوعات استعدادیابی و استعدادپروری نقش خوبی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، ادامه داد: ورزش ما سیاسی و فرهنگی است و این امری جدایی ناپذیر است. روسیه از المپیک حذف می‌شود و این یک موضوع سیاسی است.به همین منوال حمایت ورزشکاران از مظلوم طبیعی است.

در ادامه روح‌الله معظم، مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان و مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان، تصریح کرد: رؤسای جدید هیئت‌های بسیج معرفی شده و امیدواریم هر هیئت در راستای وظایف خود برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ایفا کند.

او تاکید کرد: در حوزه ورزش باید جوانان به میدان بیایند و این به وظایف ما برمی‌گردد تا آن‌ها را علاقمند کنیم. پس از آن با برنامه‌ریزی آن‌ها را به سوی کشف و پرورش استعدادهای ورزشی پیش ببریم

معظم همچنین از راه‌اندازی خانه‌های تخصصی ورزش همچون کشتی، تیراندازی و والیبال خبر داد و گفت: جوانان بیایند و ما نیز با کشف استعداد، آن‌ها را در عرصه ملی و بین‌المللی مطرح می‌کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha