• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072619157
  • خبرنگار : 50176

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید

ایسنا/لرستان رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی بیست و ششم مهر ماه در مراسم بصیرت افزایی خانواده کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی که به همت عده‌ای از رزمندگان مقاومت فلسطینی انجام شد هیمنه پوشالی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

وی افزود: امروز آنچه را ما در غزه می‌بینیم، رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسرائیل در حال ظلم و نسل کشی مسلمانان و کوچاندن این مردم مظلوم و بی دفاع از سرزمین مادری‌شان است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان گفت: رژیم آپارتاید و سفاک اسرائیل با حمایت آمریکا جنایتکار، انگلیس، فرانسه و ... این مدعیان دروغین دموکراسی بیش از ۷۵ سال در فلسطین در حال ظلم به این مردم بی دفاع و مظلوم است.

حسینی مازندرانی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونستی مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه را حدود ۱۶ سال است در سخت‌ترین محاصره‌های اقتصادی، غذایی، دارویی و غیره همچون زندانی قرار داده است تصریح کرد: نتیجه این همه ظلم و بی‌رحمی، توهین به مقدسات و نمازگزاران مسجد الاقصی و هزاران جنایت دیگر باعث شد رزمندگان مقاومت فلسطین با اتکال به خداوند باری تعالی طوفان الاقصی را در پاسخ به این همه ظلم و جنایت رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی، که در حوزه نظامی یک پیروی بزرگی برای محور مقاومت و همه مردم آزاده جهان داشت، شکست بزرگ و مفتضحانه‌ای را برای رژیم ظالم اسرائیل و حامیان غربی این رژیم رقم زد، شکستی که در حوزه اطلاعاتی بی‌نظیر بود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تصریح کرد: نادیده گرفتن حقوق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و محاصره شدید آنان حتی در تأمین ابتدایی‌ترین نیازهای زیستی اعم از غذا، دارو و غیره، ظالمانه‌ترین اقدام علیه بشریت است که توسط مدعیان دروغین آزادی در حال انجام است.

حسینی مازندرانی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای و هجمه‌های گسترده رسانه‌های غربی برای جابجا کردن جای مظلوم و ظالم بیان کرد: این نمونه دیگری از اقدامات خصمانه و ددمنشانه این مدعیان دروغین دموکراسی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha