• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072719367
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عزل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان کذب است

عزل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان کذب است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان در پی انتشار نامه وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و تحلیل شتابزده توسط برخی رسانه‌ها، گفت: عزل هیات مدیره نظام مهندسی استان اصفهان کذب است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.  

وی ضمن تکذیب این موضوع، اظهار کرد: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.  

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه‌ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه‌دار کرده است.  

وی خاطرنشان کرد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این به‌صورت ریزبینانه بررسی و برابر آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود، همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده است.  

محمودیه اظهار کرد: برابر ضوابط و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مفاد قید شده در نامه مذکور مرتبط و متوجه مجمع عمومی بوده و اختیارات در این رابطه نیز برابر ضوابط با مجمع است.  

وی گفت: براین اساس قصوری متوجه اداره‌کل راه و شهرسازی نبوده و مراتب قانونی از سوی مجمع پیگیری و در رابطه با آن برابر ضوابط اقدام خواهد شد.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha