• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072719759
  • خبرنگار : 50176

استاندار:

لرستان معین امنیت در استان‌های مرزی است

لرستان معین امنیت در استان‌های مرزی است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استان ما معین تأمین امنیت در استان‌های مرزی همجوار خود است.

فرهاد زیویار بیست و هفتم مهرماه در جلسه شورای تأمین لرستان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: لرستان با شعاع چند ده کیلومتری خارج از مرزهای استان در تأمین امنیت، انسجام ملی و وحدت کشور همواره نقش آفرین بوده است.

وی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان مولفه‌های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن است.

زیویار ادامه داد: اثرگذاری لرستان در امنیت ملی و کشور به واسطه اشتراکات قوی و مستحکم مولفه‌های هویتی ایرانی و صد در صد شیعی بودن است.

استاندار لرستان گفت: با الگوی دولت، ملت و نظام سازی طی چند دهه گذشته در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام در استان شکل گرفته و همچنان جریان دارد.

وی به اغتشاشات سال گذشته و حضور پرشور مردم لرستان در صحنه مقابله با آن اشاره کرد و افزود: با ظرفیت‌هایی که در بطن جامعه و مردم غیور لرستان وجود دارد، در جریان اغتشاشات سال گذشته استان کمترین خسارت را متحمل شد.

زیویار تأکید کرد: امنیت لرستان مرهون همدلی بین مردم، مدیران، نهادهای انقلابی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و بسیج است که اجازه بروز هیچ گونه بحرانی را در این خطه نمی‌دهد.   

استاندار لرستان هم چنین به از خودگذشتگی، ایثار و همراهی مردم و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی با دستگاه قضا در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های وحدت گرایانه آن توطئه‌ها نقش برآب شدند.

وی در ادامه به دستاوردهای دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل براساس سامانه رصد و ارتقا و احیای ده‌ها مرکز تولیدی و صنعتی از جمله خودروسازی، نساجی، صنایع غذایی و تولید شیرخشک تنها نمونه‌های کوچکی از این خدمات و دستاوردهاست.

زیویار در بخش دیگری از سخنانش به اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اشاره کرد و گفت: این اقدام وحشیانه و غیرانسانی سرآغازی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

استاندار لرستان کرد: با وعده الهی نسل جدیدی از نهضت مقاومت شکل گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha