• جمعه / ۲۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402072819938
  • خبرنگار : 50154

خطیب نماز جمعه قم:

به زودی جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

به زودی جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها بدانند در آینده‌ای نه چندان دور به حول و قوه الهی، جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در مراسم نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، عنوان کرد: آیه‌ای که این روزها زبان حال مردم بی‌گناه غزه خطاب به کسانی که بی‌تفاوت یا کم اثر نسبت به این ظلم هستند، این است؛ "وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذینَ یَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَریَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ وَلِیًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ نَصیرًا" است.

وی افزود: شما ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه‌های فلسطینی که می‌بینید حماس چگونه در برابر این ظلم ایستاده و مقاومت می‌کند چرا در برابر ظلم و ستم به جهاد برنمی‌خیزید.

خطیب جمعه قم تاکید کرد: در این ایام، مقامات بی‌وجدان و بی‌شرف و استعمارگر اروپایی و آمریکایی، با حضورشان و کمک همه جانبه به رژیم صهیونیستی، دست این رژیم سفاک را در این ظلم و جنایت، باز گذاشتند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌خواهند با هدف قرار دادن زنان و کودکان اراده مردم غزه را در ایستادگی در برابر این رژیم تضعیف کنند و قوای آن‌ها را از بین ببرند.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: مردم غزه با اعتماد و تکیه بر خداوند متعال، به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها بدانند در آینده‌ای نه چندان دور به حول و قوه الهی، جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، گفت: متاسفانه مواجهه ضعیف و منفعلانه سران برخی کشورهای اسلامی و تاخیر سوال برانگیز در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه‌های کم اثر موجب جرات و جسارت دشمن صهیونیستی شده است در حالی که در بسیاری از نقاط جهان، امروز شعار محوری آن ها" مرگ بر اسراییل" است.

وی عنوان کرد: سلام خدا بر مردم مظلوم، شجاع و باغیرت غزه که امروز طلایه‌داران مبارزه با ظلم و صهیونیست هستند.

خطیب جمعه قم با اشاره به وفات حضرت معصومه(س) در هفته آینده، گفت: آن حضرت امامزاده‌ای است انقلابی که در سایه نظریه انسان ۲۵۰ ساله تمام تلاش خود را به کار گرفت که در نهایت بانویی تمدن‌ساز و تاثیرگذار در عصر خود شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha