• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402080100520
  • خبرنگار : 50026

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری خراسان جنوبی خبر داد؛

تجهیز و خرید ماشین‌آلات راهداری با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریالی

تجهیز و خرید ماشین‌آلات راهداری با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریالی

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه امسال ۵۴۰ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری در استان هزینه شده است.

 حسن سپاهی، امروز دوشنبه یکم آبان ماه در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه اعتباری بالغ بر ۵۳۷ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تامین شده است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بازسازی ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

سپاهی با اشاره به انجام تعمیرات و سرویس یک هزار و ۸۰۰ مورد از ماشین آلات راهداری در ۶ ماهه امسال در استان افزود: بدین منظور ۱۲ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خریداری و تعویض شده است.

وی در رابطه با خرید تجهیزات مورد نیاز راهداری در استان گفت: برای خرید یک دستگاه نمک پاش و تیغه برف روبی، سه دستگاه فیلتراسیون گازوئیل و خرید تریلر تانکر ۳۳ هزار لیتری همچنین دیگر تجهیزات و ملزومات راهداری از محل اعتبارات ملی ۹۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد ریالی برای اقلام مصرفی در حوزه راهداری استان در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و افزود:
برای خرید لاستیک ۴۰ میلیارد ریال، تامین روغن و سوخت مصرفی ۳۵ میلیارد ریال، خرید تیغه گریدر و سایر اقلام مصرفی ۲۰ میلیارد ریال تامین شده است.

سپاهی خاطرنشان کرد: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای می‌باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha