• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402080201468
  • خبرنگار : 50189

در تابستان امسال انجام شد

خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان کرمان با حضور ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر

خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان کرمان با حضور ۱۷۰۰ دانشجوی جهادگر

ایسنا/کرمان در اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویان کرمانی اعلام شد: در تابستان سال‌جاری ۱۷۰۰ دانشجوی استان کرمان، در قالب ۳۸ گروه جهادی و به مدت ۳۶۵۰ نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردند.

دکترحسین اکبری‌فرد امروز دوم آبان‌ماه در این مراسم اظهار کرد: در مناطقی که جهادگران حضور پیدا کرده‌اند، اگر چه به آن‌ها محروم گفته می‌شود اما در این مناطق ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه استان کرمان دارای شاخصه‌های ایثار و شهادت است، بیان کرد: کرمان استان پرافتخاری است.

 رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: دانشگاه باید ثمرات مفیدی برای جامعه داشته باشد و جامعه‌ای سعادتمند است که سرمایه انسانی آن، به دنبال کسب دانش و علم باشند تا به توسعه کشورشان کمک کنند، بنابراین جوامعی که به لحاظ نیروی انسانی سرآمد هستند، قدرت آنان چند برابر شده است.

او با اشاره به عضویت ایران در سازمان‌های مختلف بین‌المللی، بیان کرد: قدرت چانه‌زنی ما افزایش پیدا کرده و عضویت ما در مجامع بین‌المللی به خاطر داشته‌های ما در عرصه علم و دانش است.

به گزارش ایسنا، سیدهادی طباطبایی فرمانده بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه جهادگران را وارثان شهدا و آینده‌سازان انقلاب اسلامی دانست و گفت: زبان حقیر از توصیف رشادت‌ها، حضور و خدمت‌های جهادی شما قاصر است.

او بیان کرد: در هر بخشی که دانشجویان و جهادگران پا گذاشته‌اند، با شناخت درست، مسائل را رفع کرده‌اند.

طباطبایی عنوان کرد: در تابستان سال‌جاری، ۱۷۰۰ دانشجوی استان کرمان، در قالب ۳۸ گروه جهادی و به مدت ۳۶۵۰ نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کرده و در چهار عرصه آموزشی و علمی، عمرانی، بهداشت و درمان و فرهنگی به ۲۰ هزار نفر خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha