• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080201521
  • منبع : نمایندگی مازندران

افزایش ۶۶ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران

افزایش ۶۶ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران در آئین افتتاح ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل از افزایش ۶۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل گفت: ساختمان پلیس راهور و شماره گذاری بابل به منظور تسریع در روند پاسخگویی و دسترسی بهتر مردم به خدمات پلیسی و در پاسخ به مطالبات مردمی احداث شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که در حوزه مدیریتی سه مولفه امنیتی، سیاسی و اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: با همت مسئولان استانی و انتصاب افرادی شایسته این مولفه‌ها محقق شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به جمعیت روبه افزایش و تردد ۳۰ میلیونی در استان طی ۶ ماهه اول سال از  افزایش ۶۶ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود:  باتوجه به مرکزیت شهرستان بابل و به‌رغم وجود مشکلات و موانع خوشبختانه این شهرستان در حوزه تصادفات با کاهش تلفات روبرو بوده است که این موضوع  نشان دهنده تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و مدیریت شهری این شهرستان است .

وی با تاکید بر هوشمندسازی پلیس و نصب دوربین‌های پلاک خوان بیان کرد: می‌بایست با رویکرد علمی موضوع ترافیک را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد و باتوجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان وجود دارد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

سردار مفخمی ضمن قدردانی از همکاری ها و هماهنگی های مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی شهرستان، پلیس راهور و معاونت مهندسی استان، ابراز امیدواری کرد: این خدمات مورد رضایت شهروندان و همچنین رضایت خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد.

ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۴۰۰مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سازمانی و خیرین امنیت ساز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha