• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402080201681
  • خبرنگار : 50060

نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان در قزوین برگزاری می شود

 نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان در قزوین برگزاری می شود

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۲ تا پنجم آبان ماه با حضور ۵۰ مشارکت کننده در قزوین برگزار می‌شود.

احمد خورگامی درخصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دام و طیور فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این صنعت فراهم می‌کند تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را هدایت کنند.

وی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۲ تا پنجم آبان ماه ۵۰ مشارکت کننده در قالب ۳۶ غرفه تولیدات و محصولات خود را در حوزه‌های ماشین‌آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم‌ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه‌های جوجه کشی و سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن‌های گلخانه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، این مسئول بیان کرد: ۷۵ درصد مشارکت‌کنندگان محصولات تولید داخل و حدود ۳۵ درصد مشارکت کنندگان محصولات استان قزوین را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در زمینه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان این بخش، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی، ایجاد فرصت مذاکرات حضوری و عقد قراردادهای کاری فضای مناسبی را فراهم می‌کند، مشارکت کنندگان با حضور در این رویداد اقتصادی می‌توانند بهره‌وری و بازخورد مطلوب‌تری را داشته باشند و برگزاری این نمایشگاه گام  مهمی در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در پایان یادآور شد: در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان و متخصصان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha