• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080403103
  • خبرنگار : 30147

جانشین لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) خراسان:

ارتش با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است

ارتش با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است

ایسنا/خراسان رضوی جانشین لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) خراسان گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابله با تحرکات دشمنان ایستاده است.

امیر محمدباقر فدایی ۴ آبان در آئین نام‌گذاری یکی از میادین کاشمر به نام شهدای ارتش، افزود: لشگر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان ۵۳۶۷ شهید را در راه حفظ استقلال و آبادی این کشور تقدیم کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشگر پیروز ۷۷ ثامن‌الائمه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان نام‌گذاری‌های بیشتری را در بلوارها و خیابان‌های اصلی شهرهای مختلف به نام شهدای ارتش و لشکر ۷۷ داشته باشیم.

جانشین لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) خراسان ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود و رزمندگان اسلام و مقاومت درس خوبی به همه این‌ جنایتکاران خواهند داد.

وی تصریح کرد: هرچه جنایت کنند اما بازهم نخواهند توانست جبران سیلی محکمی که از مقاومت اسلامی و فرزندان اسلامی در فلسطین خورده‌اند را جبران کنند.

امیر فدایی با تقدیر از تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: ما مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌هایشان هستیم و تا وقتی سرباز ولایت باشیم هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید.

جانشین لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) خراسان در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی هم‌اکنون در مرزهای شرقی مستقر است.

 وی از استقرار سه تیپ در کل مرز افغانستان خبر داد و افزود: لشگر ۷۷، لشگر ۳۰، دو قرارگاه لشگری و سه تیپ در کل مرز افغانستان تحویل یگان‌های مستقر در شمال شرق ارتش است.

 فدایی با اشاره به اینکه امیدواریم سربازان خوبی برای ملت باشیم و امنیت پایداری را تقدیم همه مردم خراسان رضوی کنیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همراه با سایر نیروهای مسلح، کوچکترین تحرکات دشمنان فرا منطقه‌ای را رصد و با تمام توان آماده رویارویی با دشمنان نظام است.

وی با اعلام اینکه ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار تمام تحرکات دشمنان را در منطقه زیر نظر دارد، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، میدان تقاطع شهید بهبودی و جمهوری اسلامی به نام میدان شهدای ارتش نام‌گذاری شد.

در این مراسم امیر فدایی جانشین لشگر ۷۷ پیروز خراسان، جانشین تیپ ۱۷۷، یگان موزیک تربت‌حیدریه، مسئولین نظامی، انتظامی و اداری شهرستان کاشمر حضور داشتند.

جانشین لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) خراسان پس از مراسم در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس و شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و با اهدای شاخه گل به این یادگاران دوران دفاع مقدس ادای احترام نمود.

شهرستان کاشمر ۶۵۴ شهید، ۱۸۲۱ جانباز و ۱۱۷ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده، که از این تعداد قریب به ۱۰۰ شهید از شهدای ارتش هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha