• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080403225
  • خبرنگار : 50616

درفصل جدید مسابقات در آمل رقم خورد

کاله فاتح شهرآورد مازنی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

کاله فاتح شهرآورد مازنی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی خانگی در شهرآورد مازنی‌ها درهفته نخست این مسابقات شروع کرد.

تیم کاله مازندران در هفته نخست فصل جدید این مسابقات عصر پنجشنبه ۴ آبان ماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه  ۸۳بر ۷۴ برابر تیم تازه لیگ برتری شده "آورتا" ساری پیروز شد و گام نخست را برای ادامه این مسابقات محکم برداشت.

در این مسابقه که با همراهی حدود یک‌هزار تماشاگر آملی و "رجبی" مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و "سلیمانی" مدیرعامل باشگاه کاله مازندران برگزارشد، شاگردان"علی آرزومندی" در تیم کاله مازندران که تجربه نایب قهرمانی را در کارنامه دارند در این دیدار خانگی، بازی را هجومی شروع کردند.

کاله فاتح شهرآورد مازنی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

کاله‌ای در دست نخست با امتیاز ۲۱ بر ۱۴ از حریف ساروی خود پیش افتادند تا از میهمان خود زهر چشم گرفته باشند.

ساروی‌ها که برای تکرار شگفتی سازی شان در لیگ دسته یک، با جذب بازیکنان ملی پوش و بومی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود درلیگ برتر بودند در دست دوم بازی را بهتر پیگیری کردند و درنهایت در این دست و نیمه نخست بازی را با تساوی ۳۰ بر ۳۰ به رختکن رفتند.

کاله‌ای‌ها که تجربه نایب قهرمانی درفصل گذشته لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارند، نبض بازی را در دست گرفتند، هرچند بازیکنان تیم "آورتا" ساری پا به پای این تیم پیش می‌رفتند، اما درنهایت تیم میزبان این دست را با اختلاف ۵۹ بر۵۳ پیروزشد. 

کاله فاتح شهرآورد مازنی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

در دست چهارم و تعیین این مسابقه، کاله‌ای‌ها با تجربه بالای بازیکنان خود برتری امتیازی را برحریف ساروی خود دیکته کردند و درنهایت با نتیجه ۸۳ بر۷۴ و اختلاف ۹ امتیاز پیروزی این مسابقه و شهروند مازنی‌ها در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شدند.

بازی‌های هفته دوم این مسابقات روز دوشنبه ۸ آذر برگزار می‌شود که تیم کاله در تهران به مصاف تیم طبیعت می‌رود و تیم "آورتا" ساری هم در بازی خانگی میزبان تیم مدعی مهران تهران خواهد بود.

کاله فاتح شهرآورد مازنی‌ها در لیگ برتر بسکتبال

در مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور۱۲ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

تیم‌های کاله و آورتا ساری دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha