• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402080503600
  • خبرنگار : 50463

سرمربی تیم والیبال هوران یزد

بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/پیش بینی پیروزی مقابل ذوب آهن را کرده بودم

بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند/پیش بینی پیروزی مقابل ذوب آهن را کرده بودم

ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال هوران یزد با بیان اینکه دختران تیم هوران امروز کار بزرگی را مقابل ذوب آهن انجام دادند گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم داشتم، پیش بینی چنین اتفاقی و رقم خوردن این نتیجه را کرده بودم.

عالیه فتوحی پس از برد تیمش مقابل تیم پرافتخار ذوب آهن اصفهان، ضمن خداقوت به تیم بازیکنان و کادر فنی تیم بزرگ ذوب آهن گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم داشتم و تمرینات خوبی را که پشت سر گذاشته بودیم، پیش بینی چنین اتفاقی و رقم خوردن این نتیجه را کرده بودم، دختران تیم هوران امروز کار بزرگی را انجام دادند.  

وی افزود: شکست تیم ذوب آهن اصفهان که عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ برتر والیبال زنان ایران را به همراه خود به یدک می‌کشد، کار بزرگی است که خدا را شکر بازیکنانم امروز در اولین بازی خود در فصل جدید کار بزرگی انجام دادند و با ارائه یک بازی با کیفیت این تیم را شکست دادند.

فتوحی در خصوص بازی بعدی تیم هوران مقابل پیکان تهران گفت: تیم پیکان تیم خوبی است، اما به خودمان قول دادیم که تمام توان خود را برای هر بازی بگذاریم و بهترین خودمان باشیم؛ با توجه به انرژی و انگیزه ای که در بازیکنانم دیدم، قطعا تا پایان لیگ به جایگاه خوبی در جدول رده بندی دست پیدا خواهیم کرد.

در دومین دیدار هفته اول لیگ برتر زنان، تیم هوران یزد از ساعت ۱۱ صبح در سالن یگانگی شهر یزد میزبان ذوب آهن اصفهان بود و در انتهای یک دیدار پر فراز و نشیب با نتیجه ۳ بر ۲ پیروزی رسید تا لیگ را با یک برد شیرین خانگی آغاز کند.

به گزارش ایسنا، تیم هوران در دومین بازی خود در چارچوب برگزاری هفته دوم بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه در سالن والیبال فدراسیون مقابل تیم پیکان صف آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha