• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080503645
  • خبرنگار : 50616

درودگر:

باشگاه نساجی مازندران همچنان پیگیر مجوز حضور بانوان برای بازی‌های خانگی است

باشگاه نساجی مازندران همچنان پیگیر مجوز حضور بانوان برای بازی‌های خانگی است

ایسنا/مازندران باشگاه نساجی مازندران، در روزهای اخیر برای ورود بانوان هوادار این تیم در بازی‌های خانگی مقابل حریفان لیگ برتری پیگیر اخذ مجوز از مسئولان این استان است. در همین راستا " صادق درودگر" مدیرعامل باشگاه نساجی در جلسه شورای تامین استانداری مازندران که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، حضور یافت و موضوع ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دیدار مقابل سپاهان را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران امروز، ۵ آبان ماه در خصوص این نشست به خبرنگاران، گفت: البته پیگیری‌های باشگاه نساجی برای ورود به ورزشگاه وطنی مربوط به بازی با سپاهان نمی‌شود، چرا که از چند بازی قبلی نیز این درخواست را داشتیم که در صورت فراهم شدن همه جوانب وشرایط لازم با صلاحدید مسئولان متولی امر در شهرستان قائمشهر و همچنین استان، این امکان برای خانم‌ها نیز در ورزشگاه فراهم شود.

باشگاه نساجی مازندران همچنان پیگیر مجوز حضور بانوان برای بازی‌های خانگی است

صادق درودگر افزود: در جلسه‌ شورای تامین که در استانداری مازندران برگزارشد، اعضای جلسه از این اقدام فرهنگی استقبال کردند.

وی ادامه داد: پس ازاین جلسه نیز تعدادی از اعضای شورای تامین استان از شرایط ایجاد شده برای حضور احتمالی بانوان در ورزشگاه وطنی بازدید کردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: در پی این بازدید، نکاتی درخصوص جایگاه بانوان مطرح شد که نیازمند به انجام اقدام‌های عمرانی بوده که در نهایت پیمانکار مجموعه نیز پس از بررسی نقطه نظرات، اعلام کرد تا صبح روز یکشنبه هفتم آبان، همه تغییراتی که در ورودی و خروجی مربوط به جایگاه زنان مورد نظراست، اصلاح و انجام خواهد شد.

درودگر یادآورشد: پس از بازدید میدانی نمایندگان استاندار، مقرر شد نتایج این پیگیری به استاندار اعلام و پس از آن در خصوص ورود یا عدم ورود بانوان به ورزشگاه وطنی تصمیم‌گیری شود.

وی اضافه کرد: بهرحال در انتظار ابلاغ نظر استاندارمازندران تا صبح روز شنبه ششم آبان خواهیم بود که اجازه رسمی ورود بانوان هوادار نساجی به ورزشگاه ابلاغ شود.

باشگاه نساجی مازندران همچنان پیگیر مجوز حضور بانوان برای بازی‌های خانگی است

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ درزورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دیداری حساس و مهم میزبان تیم مدعی سپاهان اصفهان است.

نساجی تا پایان هفته هفتم این مسابقات با انجام ۶ مسابقه و کسب تنها ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha