• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080604431
  • خبرنگار : 50201

شروع عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه با دبی ۳۵ لیتر در چالوس

شروع عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه با دبی ۳۵ لیتر در چالوس

ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، یک حلقه چاه آب شرب در چالوس با پیش‌بینی آبدهی ۳۵ لیتر در ثانیه حفر می‌شود.

بهزاد برارزاده امروز ۶ آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و ضرورت به کارگیری تمهیدات ویژه در راستای جلوگیری از کمبود آب، اظهار کرد: به مناسبت این هفته، به منظور تقویت تامین آب آشامیدنی مردم شهر چالوس، یک حلقه چاه در منطقه دوستگر به عمق ۸۰ متر به همراه لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۰۰۰ متر با قطر ۲۰۰ میلی‌متر، انجام طرح برق و محوطه سازی اجراء خواهد شد.

وی افزود: براساس مطالعات انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش اپز ۳۵ لیتر در ثانیه آب شرب از این چاه استحصال شود.

وی برآورد اعتباری حفر چاه دوستگر را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این چاه، بیش از ۷۵۰۰ نفر از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اجرای ۲۱۳ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه و خطوط آبرسانی در مازندران

 مدیرعامل آبفا مازندران در ادامه از اصلاح و توسعه ۲۱۳ هزار متر شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در استان با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار و  ۱۹۴ میلیارد ریال طی نیمه نخست امسال خبر داد و با اشاره به عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در استان یادآور شد: طی ۶ ماهه گذشته ۸۸ هزار و ۳۰۰ متر اصلاح شبکه توزیع و ۷۹ هزار و۸۶ متر توسعه شبکه در سراسر مازندران انجام شده است.

وی افزود: طی این مدت ۱۰ هزار و  ۳۴۱ متر اصلاح خطوط انتقال و ۳۴ هزار و ۹۷۴ متر نیز توسعه خطوط در استان اجراء شد.

 برارزاده مجموع اجرای اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی را ۲۱۲ هزار و  ۹۷۴ متر اعلام کرد و گفت: برای این مقدار عملیات اجرایی بیش از سه هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال اعتبار صرف شد که در شهرستان ساری با  ۲۹ هزار و  ۶۱۲ متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال بیشترین عملیات اجرایی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha