• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402080906214
  • خبرنگار : 71295

آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در بوشهر

آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان بوشهر خبر داد و گفت: در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و متخصصان طرح‌های حمایتی در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان بوشهر با اشاره به ارائه گزارش روند ازدواج و فرزندآوری در استان از سوی مسئولان ذیربط اظهار داشت: خوشبختانه در نیمه نخست امسال وضعیت ازدواج و کاهش طلاق روند خوبی در استان بوشهر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت فرزندآوری در استان بوشهر در شش ماه نخست سال جاری مثبت شده است گفت: در نیمه دوم سال با توجه به بهبود وضعیت آب و هوا استان بوشهر برنامه مراسم ازدواج به ویژه برنامه‌های ازدواج آسان افزایش بیشتری خواهد یافت.

استاندار بوشهر از استقرار کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در استان خبر داد و بیان کرد: این کارشناسان در نیمه دوم امسال با حضور در نقاط مختلف استان پیرامون رویداد ملی جوانی جمعیت و خانواده با استفاده از ظرفیت‌های مردمی فعالیت مشترک انجام می‌دهند.

محمدی‌زاده از فراهم شدن شرایط لازم برای کاهش آمار طلاق و افزایش ازدواج و فرزندآوری در نیمه دوم سال خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداخت وام ازدواج و واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی از فعال شدن ستادهای ازدواج آسان و فرزندآوری در همه شهرستان‌های استان بوشهر و آغاز رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و متخصصان طرح‌های حمایتی در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha