• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402080906727
  • خبرنگار : 50227

نصب ۲۶۵۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر اهواز

نصب ۲۶۵۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تعویض و نصب ۲۶۵۰ چراغ ال ای دی در راستای تامین روشنایی مطلوب در سطح معابر اصلی اهواز خبر داد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شد در چند فاز در راستای تامین روشنایی مطلوب در سطح معابر اصلی اهواز چراغ‌های ال ای دی به جای چراغ سدیمی نصب شوند.

وی افزود: در این زمینه در مرحله اول ۲۵۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی در سطح معابر اصلی شهر اهواز نصب شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: روز گذشته نیز در راستای تامین روشنایی پایدار و هوشمند در اهواز تعداد ۱۵۱ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در خیابان شریعتی اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

شیاری ادامه داد: اجرای این طرح در خیابان شریعتی حدفاصل پل سیاه تا خیابان زند بوده است. هزینه اجرای آن بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و از محل منابع داخلی تامین شده است.

وی افزود: با اجرا و تعویض چراغ‌های قدیمی و نصب روشنایی جدید علاوه بر نصب چراغ‌های نسل جدید ال ای دی، مقوله هوشمندسازی روشنایی معابر نیز در دستور کار گروه‌های عملیاتی قرار گرفته و سیستم کنترل کننده روشنایی جدید با بهره‌گیری تکنولوژی هوشمند نیز اجرا می‌شود.

شیاری در خصوص هدف اجرای این طرح عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان اولویت شرکت توزیع نیروی برق است که با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم آن را به بهترین شکل محقق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۱۸:۲۶

شماچهارشیرراتمام کنیدکه کارش خوابیده یکماه نمیخواد بفکرروشنایی باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۲۱:۴۰

اونجا که از قدیم چراغ داشت چرا ولخرجی میکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۰۹:۴۳

آقاخواستم گلایه ای داشته باشم ازوضعیت بهشت آبادبرومین اهوازجاده ی منتهی ۱۰۰۰مترمانده به این جایعنی باغ فردوس نه آسفالت درستی داره نه روشنایی داره معابراین ۱۰۰۰مترنرسیده بهش چرامسعولین برای روشنایی وآسفالت رفت وبرگشتش کاری نمیکنن لطفاپی گیربشیدممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۱۲:۴۱

ما ساکن خیابان یکم رسالت هستیم، بزرگترین خیابان کوی رسالت، متاسفانه بخش زیاد خیابان شب ها تاریک هست و خبری از تیر چراغ برق نیست و اهالی در معرض خطر هستند، لطفا رسیدگی کنید