• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081007725
  • خبرنگار : 50040

جانشین ستاد عتبات عالیات کشور:

صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف آماده بهره برداری می شود

صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف آماده بهره برداری می شود

ایسنا/گیلان جانشین ستاد عتبات عالیات کشور، با اشاره به چهار پروژه مهم و بزرگ ستاد در عراق، گفت: صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با وسعت ۲۳۰ هزار متر مربع در حال تکمیل بوده و به زودی آماده بهره‌برداری است.

مجید نامجو امروز، ۱۰ آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ماموریت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: جمع آوری نذورات مردمی، توسعه و بازسازی عتبات عالیات و اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی سه ماموریت اصلی این ستاد است.

وی با بیان اینکه علیرغم رقابت های فراوان، در دو کشور عراق و سوریه تعهد داریم، تصریح کرد: باید طبق برنامه زمان بندی کار را پیش ببریم و در این راستا نیازمند سالانه ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم تا طی پنج سال آینده به تعهدات خودمان در عتبات عالیات عمل کنیم.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر هدفگذاری جمع آوری نذورات مردمی بر اساس ظرفیت استان‌ها، خاطرنشان کرد: بودجه ستاد عتبات عالیات در سال گذشته ۱۷۰۰ میلیارد تومان بود و لذا نیازمند نذورات مردمی برای تحقق تعهدات ستاد هستیم.

نامجو، از هدف گذاری ۳۲ میلیارد تومانی نذورات مردمی استان گیلان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان باید به سراغ افراد اثر گذار جهت جذب نذورات برود.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات نیازمند منابع پایدار جهت تحقق پروژه‌هاست، گفت: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با وسعت ۲۳۰ هزار مترمربع در حال تکمیل بوده و به زودی آماده بهره‌برداری است؛ همچنین صحن حضرت زینب(س) در کربلا، صحن ۷۰۰۰ مترمربعی امام محمدباقر(ع) در کاظمین و طرح جامع سامرا از اهم پروژه‌های بزرگ ماست.

جانشین ستاد عتبات عالیات، اعضای هیئت امنای ستاد را حقوقی دانست و یادآور شد: نیازمند شبکه‌سازی در استان‌ها برای جمع آوری نذورات مردمی هستیم که این شبکه در گیلان با توجه به سبقه فرهنگی و مذهبی آن ایجاد شده و کارها با سامان پیش می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha