• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081308957
  • خبرنگار : 50176

فرمانده انتظامی لرستان:

۱۳ آبان یوم‌الله تجلی اراده و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است

۱۳ آبان یوم‌الله تجلی اراده و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۳ آبان یوم‌الله تجلی اراده، ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است.

سردار یحیی الهی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم مؤمن، غیور، و ولایی استان لرستان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، حمایت از آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: این روز گرامیداشت یاد و خاطره‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری است که به تأسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) آن را به یکی از ایام الله و روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند.

وی اضافه کرد: امسال در حالی در گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان قرار داریم که جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان‌های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

سردار الهی گفت: در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و کشتار گسترده کودکان، زنان و انسان‌های بی‌پناه بودیم که قلب هر انسان آزاده و آزادی‌خواه را در گوشه گوشه جهان علیه این جنایات ددمنشانه به درد آورده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: مردم لرستان با توجه به شرایط موجود و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار، باحضور حماسی خود و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده‌اند و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha