• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402081309239
  • خبرنگار : 50201

/«۱۳ آبان؛«نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»/

کارشناس مسائل سیاسی: اسرائیل بهانه‌ای برای حضور آمریکا در غزه است

کارشناس مسائل سیاسی: اسرائیل بهانه‌ای برای حضور آمریکا در غزه است

ایسنا/مازندران کارشناس مسائل سیاسی و یکی از اساتید دانشگاه، گفت: امروز اتفاقی که در غزه در حال روی دادن است اتفاق بین غزه و اسرائیل نیست؛ بلکه بین جهان استکبار است و اسرائیل بهانه‌ای برای حضور ظالمانه و مستکبرانه آمریکا در منطقه است.

جواد خسروی امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان نوشهربا بیان اینکه یک عده به اسم ازادی بحران و جنایت ایجاد می‌کنند و عده‌ای به اسم بشریت به شرعمل می‌کنند، اظهار کرد: هر انسانی به عنوان یک فرد آزاده دوست ندارد زیر باز ظلم و زور باشد وعلیه عزیزترین کسانش جنایت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم آزادی، انسانیت و عدالت را به مقیاس یک ملت سرداد، افزود: انقلاب اسلامی پرچم ایستادگی مقابل ظالمان زمان را علم کرده است؛ در این منطقه ظالمان و استکبار چه کارهایی که نکردند.

خسروی با بیان اینکه امام خمینی را در ۱۳ آبان سال ۴۳ تبعید کردند، افزود: علت تبعید امام راحل این بود که مقابل لایحه کاپیتولاسیون که یک تبعیض نژادی از سوی آمریکا بود ایستاد زیرا آنها هیچ ارزشی برای ایرانی قائل نبودند.

این استاد دانشگاه با ابراز تاسف از اینکه همه این اتفاقات جلوی چشم بشریت در حال روی دادن است، افزود:برای کشورهای عربی و اسلامی که به زبان حمایت می‌کنند اما در عمل پشت بچه‌های مقاومت را خالی می‌کنند. متاسفیم؛ همان زمانی که دارند ادعای حمایت از فلسطین می‌کنند هواپیماهای دشمن را در سرزمین خودشان جابه جا کرده و به اسرائیل کمک می‌رسانند.

خسروی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی مقابل ظلم و جنایت بشری ایستاده است.

وی به اتفاقات اخیر در غزه اشاره کرد و گفت: اگر محکم پشت سر غزه و بچه‌های مقاومت نباشیم، فردا نوبت ما است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز در منطقه‌ای هستیم که اگر اجازه دهیم امریکا و اسرائیل نقشه شان را پیاده کنند فردای غزه ما خواهیم بود.

خسروی یاداور شد: امروز اتفاقی که در غزه در حال روی دادن است اتفاق بین غزه و اسرائیل نیست بلکه بین جهان استکبار است و اسرائیل بهانه‌ای برای حضور ظالمانه و مستکبرانه آمریکا در منطقه است.

وی تاکید کرد: اگر هر انسانی از این جنایت‌ها بدش نیاید و عیله اسرائیل موضع نگیرد و به حمایت از مردم غزه برپا نشود از انسانیت ساقط است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این درنده خویی به خاطر بی عملی، بی تفاوتی و خنثی بودن مسئولین کشورهای اسلامی است و اگر یک ذره غیرت داشتند هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادند اسرائیل این همه سرزمین را از فلسطینی‌ها بگیرد.

خسروی ادامه داد: عصای موسی انقلاب این حجمه را ایجاد کرد که رودخانه‌های بزرگی چون حزب الله، انصارلله، حشد الشعبی و جنبش نجباء جمع شدند و در حال تبدیل شدن به سیلی نیل‌گونه هستند که اسرائیل زمان را با خود خواهند برد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی دشمنان به خاطر اسلام، استقلال، عزت، قدرت و پیشرفت در مقابل غرب است، گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار نیست؛ بلکه روز جهانی است و تمام جهان به خود آمدند، آمریکا علاوه بر اینکه در منطقه  تمام شد، در خود کشورش در حال تمام شدن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha