• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081309453
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند

دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: رویدادهایی مانند ۱۳ آبان نشان می‌دهد که دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی محور اتفاقات مهم هستند و این نقش‌آفرینی تا اعتلای نظام ادامه دارد.

علی محمدی کیا، ظهر امروز(شنبه، ۱۳ آبان) در مراسم اقامه نماز وحدت دانش‌آموزی به وقایع ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم این روز است و امروز جامعه ما راه امام راحل را ادامه داده و بیداری اسلامی در دنیا فراگیر شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مردم در دوران انقلاب اسلامی همراه امام(ره) بودند، تصریح کرد: واقعه ۱۳ آبان خود نمونه بارزی از ادامه دادن راه خمینی کبیر(ره) بود.

وی با اشاره به حادثه ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: حوادث تاریخی ایران نشان داده که دانش آموزان و دانشجویان محور حرکت‌های بزرگ و حماسه‌آفرینی‌ها بوده‌اند و این نقش اساسی تا فرج امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

محمدی کیا یادآور شد: دشمن همین نقش‌آفرینی را درک کرده و به همین دلیل برای انحراف فکری و اعتقادی نسل جدید برنامه‌ریزی می‌کند، اما پایه‌های اساسی نظام و باورهای عمیق دینی که برگرفته از قیام عاشورا است، به راحتی سست نشده و جریان قطع نمی‌شود.

وی به  اتفاقات اخیر دنیا اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال دستیابی به اهداف خود به دور از حقوق بشر و رفتارهای انسانی است و این کشتارهای فلسطین چهره واقعی صهیونیست جنایتکار و هم پیمانانش را ترسیم کرده است.

فرماندار تیران و کرون شکوه مراسم ۱۳ آبان‌ماه را فرصتی برای محکومیت ظلم و ستم دولت‌های ظالم دنیا عنوان کرد و افزود: پیروزی حق همواره وعده داده شده و به زودی شاهد شکست سرسخت و پایان حکومت ظالمانه اسرائیل مثل دیگر حاکمان ظلم از صدر اسلام تاکنون خواهیم بود.

محمدی کیا به جنگ‌های حق علیه باطل از صدر اسلام تاکنون اشاره و اظهار کرد: صف‌آرایی باطل علیه حق همیشه بوده ولی با وجود محدودیت‌های نیروی انسانی و ادوات نظامی، طرف حق به پیروزی رسیده و دنیای غرب بداند هرچقدر توان خود را تازه کند بازهم شکست می‌خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha