• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402081309564
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده مؤثر است

امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده مؤثر است

ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده مؤثر است.

آیت‌الله سید حسن عاملی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: این امر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده بسیار تأثیر گذار است.

وی بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار حائز اهمیت است و دستگاه‌های اجرایی هم باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های و اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های این ستاد در استان تاثیر گذار بوده و نیاز است این اقدامات و برنامه همچنان به طور متداوم و همراه با خروجی انجام شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر و به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ، عاملی با اشاره به  توطئه‌های دشمنان برای ترویج فرهنگ منحط غربی گفت: با ترویج فرهنگ امر به معروف  و نهی از منکر در جامعه این توطئه‌ها خنثی شدنی است.

وی اضافه کرد: از مدیران  دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود همکاری خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم مبنای کارشان باشد.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: امروزه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های و بخش‌های مختلف ضروری است تا حق و حقوق مردم و بیت‌المال پایمال نشود و آسیب و بحرانی در حوزه‌های مختلف به وجود نیاید.

کسب رتبه سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در کشور

حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم از کسب رتبه سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در کشور خبر داد و افزود: تمام تلاشمان را با همکاری  و حمایت مردم و مسئولان می‌کنیم تا این جایگاه را ارتقاء دهیم.

وی گفت: مردم استان همکاری بسیاری خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته‌اند که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دستگاه‌های اجرایی گفت: برگزاری دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان به طور مداوم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اهداف و رویکرد ستاد دفاع از حق و حقوق مردم در حوزه‌های مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف تحقق یابد و در این راستا دبیران ستاد در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان حضور دارند تا مطالبات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و تحقق یابد.

میرعباس زاده گفت: در راستای حجاب هم برنامه‌های مختلفی توسط ستاد انجام شده که با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.

وی در پایان سخنان خود خواستار اختصاص مکان و ساختمان مناسب برای فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان شد و افزود: با وجود نبود مکان مناسب و کمبود نیرو از اهداف و رویکر ستاد به هیچ وجه باز نمی‌مانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha