• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402081409658
  • خبرنگار : 50046

پایان راه ۲۸ نفر سارق سابقه دار در خراسان شمالی

پایان راه ۲۸ نفر سارق سابقه دار در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲۸ نفر سارق و مالخر در اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار اظهارکرد: طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه به صورت هدفمند در تمامی شهرستان های سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۲۸ نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در همین رابطه ۴۴ فقره سرقت نیز کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه یک واحد صنفی ضایعاتی نیز که در امر خرید اموال مسروقه فعالیت می کرد پلمب شد، تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح ها با قوت و قدرت در سطح استان اجرا خواهد شد و از شهروندان هم انتظار داریم تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جاعل معافیت های پزشکی در بجنورد به ۵ سال حبس محکوم شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری فردی که با دریافت مبلغ قابل توجهی اقدام به مدارک پزشکی و در نتیجه معافیت برای مشمولان میکرد توسط پلیس آگاهی خبر داد. 

سرهنگ مهدی آدینه پور گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک نفر جاعل در خصوص جعل مدارک پزشکی مشمولان متقاضی معافیت پزشکی، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و پلیسی، این فرد جاعل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل این فرد تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی از جمله مدارک پزشکی معافیت، تحصیلی و ... کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه به تحول پنج سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد، تصریح کرد: تعداد ۱۴ نفر از مشمولان که معافیت پزشکی خود را با اسناد جعلی دریافت کرده بودند نیز به تحمل یک سال حبس و ابطال کارت پایان خدمت محکوم شدند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه خدمت مقدس سربازی یک توفیق بزرگ برای هر مرد ایرانی است، گفت: مشمولان در طول دوران خدمت مقدس سربازی جدای بر اینکه نظم و انضباط را فرا گرفته، درس زندگی و اخلاق را نیز یاد می گیرند و می توانند بعد از پایان خدمت سربازی آن را به کار بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha