• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402081611461
  • خبرنگار : 50046

توقیف ۸ دستگاه خودرو با رانندگی خطرناک و آلودگی صوتی در شیروان

توقیف ۸ دستگاه خودرو با رانندگی خطرناک و آلودگی صوتی در شیروان
عکس تزیینی است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شیروان از توقیف هشت دستگاه خودروی سواری به دلیل رانندگی خطرناک و مزاحمت در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه‌پور اظهارکرد: در پی اخبار واصله مبنی بر مزاحمت خودروهای سواری در شهرستان شیروان رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع، تعداد هشت دستگاه خودرو را به علت مزاحمت و رانندگی خطرناک و آلودگی صوتی در سطح معابر شهر توقیف و به پارگینگ انتقال دادند و متهمان نیز به مقام قضایی معرفی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت و آرامش درجامعه به شدت برخورد می شود و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی با شماره تماس ۱۱۰ تماس بگیرند.

اعتراف سارق اماکن خصوصی به ۳ فقره سرقت در آشخانه 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری سارق اماکن خصوصی با سه فقره سرقت در آشخانه خبر داد. 

سرهنگ مهدی مهران‌فر بیان کرد: در پی وقوع تعدادی سرقت اماکن خصوصی در شهرستان مانه و سملقان، ماموران پلیس تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی که سبب نارضایتی شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به این که ماموران تجسس این فرماندهی با تلاش مستمر و بی‌وقفه و هم چنین اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه با تلاش بی‌وقفه ماموران، سارق سابقه‌دار که معتاد به مواد مخدر بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر آشخانه اعتراف کرد و گفت: این فرد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف یک دستگاه گنج‌یاب از جویندگان طلا

 مهران‌فر هم چنین در ادامه از کشف یک دستگاه گنج یاب و دستگیری سه نفر از جویندگان گنج در این شهرستان خبر داد. 

وی توضیح داد: در پی اعلام خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در باغ ملی کاستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش سملقان قرار گرفت.

وی افزود: پس از رسیدن اکیپ گشت مشخص شد که سه نفر اقدام به حفاری می‌کنند که  با سرعت عمل پلیس هر سه نفر دستگیر شده و یک دستگاه گنج یاب دیجیتالی سیستماتیک از آنها کشف و ضبط شد.

مهران‌فر گفت: ارزش مالی دستگاه گنج یاب ۴۰۰ میلیون تومان است و متهمان جهت طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha