• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081712681
  • خبرنگار : 50604

معاون بازرگانی اداره کل صمت گلستان خبر داد:

روش جدید عرضه «تایر» و «روغن موتور» دولتی در گلستان

روش جدید عرضه «تایر» و «روغن موتور» دولتی در گلستان

ایسنا/گلستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از عرضه تایر و روغن موتور با روش جدید اجرایی خبر داد.

احمد وطنی ظهر چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رفع کمبود و عرضه با قیمت‌های نامتعارف، خرید «تایر» و «روغن موتور» برای همه واحدهای صنفی خرده‌فروش با شرایط اعلامی در دستورالعمل به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان این محصولات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تصمیماتی که در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص مدیریت توزیع شفاف تایر (لاستیک) و روغن موتور اخذ شده است، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی در رسته فروشندگی تایر (لاستیک) و روغن موتور استان گلستان، می‌توانند با شرایط اعلامی در دستورالعمل به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان این محصولات خرید کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اضافه کرد: تمامی متقاضیان می‌توانند برای دریافت شیوه نامه و اطلاع از شرایط اعلامی، به اتحادیه‌های تخصصی در شهرستان مراجعه و برابر دستورالعمل تدوین شده نسبت به ثبت نام و خرید تایر و روغن موتور و توزیع برابر ضوابط اعلامی اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: اولویت خرید تایر و روغن موتور با آن دسته از واحدهای صنفی است که اولا دارای شرایط اعلامی در دستورالعمل بوده و ثانیا نسبت به ثبت نام و خرید محصولات اقدام کنند.

وطنی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی مرتبط در صورت هرگونه سوال در این خصوص می‌توانند در شهرستان‌ها به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان و در مرکز استان به اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان واقع در خیابان شهید بهشتی، نبش بهشت هشت ساختمان شهید گرزین مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha