• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081813118
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان:

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و حمایت و همکاری‌های لازم با این مجموعه انجام می‎شود.

اعظم روانشاد شامگاه ۱۷ آبان‌ماه در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان بر ضرورت تقویت سواد رسانه‌ای و کنش‌گری رسانه‌ها تأکید و اظهار کرد: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان در این راستا حمایت و همکاری‌های لازم با این مجموعه را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس انتظار می‌رود خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه‌ای اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین ضرورت‌ها و شاخص‌های توسعه رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم رسانه‌ها در زمینه تولید محتوا و کنشگری، برای برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام شود و علاوه بر ظرفیت‌های مدرسین استانی، در صورت نیاز از مدرسین خارج از استان نیز دعوت شود.

روانشاد با اشاره به نگاه و رویکرد توسعه‌ای ارشاد استان در حوزه رسانه، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مهم و اثرگذار رسانه‌های استان، انتظار می‌رود که با توجه به فضای روز جامعه رسانه‌ها به موضوعات مهمی از جمله انتخابات، مشارکت در انتخابات، امنیت عمومی و اجتماعی، سلامت و ... بپردازند تا نقش کنش‌گری و تولید محتوا داشته باشند.

وی بیان کرد: بی‌شک با چنین رویکردهایی، فرایند مهم مطالبه گری در رسانه و استان نیز در مسیر مناسب و قانونی، نهادینه و فرهنگ‌سازی می‌شود.

گفتنی است، در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، مشکلات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح کرده و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، حمایت از رسانه‌ها و مطالبات به حق این قشر را از رویکردها و برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha