• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402082115124
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

کسب دو مدال برنز مسابقات ملی مهارت توسط مهارت‌آموزان خوزستانی

کسب دو مدال برنز مسابقات ملی مهارت توسط مهارت‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از کسب دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار توسط مهارت‌آموزان خوزستانی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: در رشته طراحی وب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، وصال ژولانژاد کارآموز مهارت شهرستان دزفول به صورت مشترک سوم شد و به مدال برنز رسید.

وی گفت: بدین ترتیب ژولانژاد به اردوی انتخابی نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی لیون در کشور فرانسه دعوت می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مهرسا افشارپور، مهارت‌آموخته فنی و حرفه‌ای اهواز نیز در رشته شیرینی‌پزی با کسب مقام سوم به نشان برنز کشوری این دوره از مسابقات  دست یافت.

ملایی‌هزاروندی عنوان کرد: نرجس سواعدی از اهواز در رشته پردازش ابری، کیانا صفاریان از اندیمشک در رشته فناوری گرافیک، جلال جوکار از شوش در رشته پیرایشگر مردانه، پوریا کمایی از باغملک در رشته فناوری خودرو و فاطمه جعفرنیا از اندیمشک در رشته طراحی دوخت نیز دیپلم افتخار این دوره مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و مدال‌آوران مرحله کشوری به رقابت‌های جهانی راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات به صورت غیرمتمرکز در سطح کشور برگزار شد، ادامه داد: بیست ‌و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، در چهار رشته رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی‌پزی به میزبانی زنجان برگزار شد.

ملایی‌هزاروندی افزود: مسابقات ملی مهارت سالانه با هدف ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و فراهم ساختن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، شکوفایی مهارت‌ها و انگیزش در جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha