• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402082216332
  • خبرنگار : 50046

معاون استاندار خراسان شمالی:

تکمیل پروژه انتقال پساب  بجنورد به پتروشیمی نیاز به مساعدت بانکی دارد

تکمیل پروژه انتقال پساب  بجنورد به پتروشیمی نیاز به مساعدت بانکی دارد

ایسنا/خراسان شمالی معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی نیاز به مساعدت بانکی دارد.

ناصر فخر موحدی در نشست هماهنگی با بانک های استان و پتروشیمی خراسان با موضوع رفع نیاز تسهیلاتی پروژه انتقال پساب شهر بجنورد که ۲۲ آبان ماه برگزار شد، حمایت بانک ها در پیشبرد طرح های توسعه ای استان را مهم، اثرگذار و ضروری خواند. 

وی اجرای پروژه انتقال پساب  بجنورد به پتروشیمی را یکی از پروژه های با اولویت استان دانست و گفت: با توجه به پیشرفت قابل قبول این پروژه، نیاز به مساعدت بانک ها همچنان وجود دارد.

فخر موحدی از تلاش‌ و نقش بانک در راستای حمایت از توسعه طرح های بزرگ و مهم و ارائه تسهیلات به بنگاه های تولیدی در استان قدردانی کرد.

وی گفت: بانک‌ های استان با تامین مالی و پرداخت تسهیلات، نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی و به نتیجه رسیدن پروژه ها در استان دارند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: هر جا نیاز به کمک و مساعدت ما و حضور استاندار باشد، آمادگی کامل برای همکاری داریم.

فخر موحدی اظهار کرد: امروزه روحیه سودآوری در هلدینگ ها مطرح است و در نتیجه هلدینگ ها نیز مجبور شدند تا این رویه را دنبال کنند، کنترل نقدینگی اولویت یک هلدینگ است تا ایجاد تولید کند.

وی با بیان اینکه در استان برخی به عنوان سرمایه گذار وارد عمل می شوند اما تفکر آنها یک تفکر اقتصادی درست نیست، افزود: تا زمانی که این تفکر صحیح ایجاد نشود در روند سرمایه گذاری مشکلاتی ایجاد می شود.

فخر موحدی با تاکید بر برندسازی و ایجاد فضای تبلیغاتی برای تولیدات استان، گفت: در این زمینه استفاده از ظرفیت تبلیغات و برند سازی برای تولیدات بسیار ارزشمند استان، ضعیف عمل شده است. 

وی به زعفران تولیدی استان به عنوان یک نمونه اشاره کرد و افزود: با وجود ظرفیت های فراوان، تبلیغات درستی در این مورد صورت نگرفته است.

این مقام مسئول گفت: در زمینه بهبود امنیت سرمایه گذاری برای بهار ۱۴۰۲ نتایج خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی بر اهمیت کار مشارکتی در بالاترین سطح، دسته بندی صنایع و پیگیری تسهیلات زودبازده برای واحدهای تولیدی، جمع آوری سپرده های سرگردان در راستای تولید و افزایش سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha