• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402082317312
  • خبرنگار : 50046

در نشست استاندار خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مطرح شد

آبرسانی به چهار مجتمع خراسان شمالی/ ساخت ۱۰ پروژه راه روستایی

آبرسانی به چهار مجتمع خراسان شمالی/ ساخت ۱۰ پروژه راه روستایی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرائی استان که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان، تفاهم یا قرارداد دارند با حضور در دفتر این قرارگاه آخرین وضعیت تفاهمات، قراردادها و پروژه‌های در حال ساخت توسط این قرارگاه را بررسی کردند. 

استاندار خراسان شمالی در این جلسه که ۲۳ آبان ماه برگزار شد، از سردار آبرومند، خواست تا با نگاه ویژه به خراسان شمالی، در رفع محرومیت‌های استان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و برای تسریع در اجرای تفاهم‌ها و قرار دادها و پروژه‌ها دستور ویژه صادر کنند. 

معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه به کلیات تفاهم‌های استان با قرارگاه اشاره کرد و سپس مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که قرارداد یا تفاهم یا پروژه‌ی در حال اجرا با موضوع محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) داشتند، گزارشی از روند اجرایی امور را ارائه کردند و در هر مورد تصمیم‌گیری لازم انجام شد. 

مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان شمالی طی این جلسه در اجرای قرارداد اول با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومانی با موضوع آب رسانی به چهار مجتمع شیرین دره، کهنه جلگه، پرسه سو و زیدر سرانی از پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی خبر داد که مقرر شد در تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود و همچنین مقرر شد قرارداد دوم با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان با موضوع آبرسانی به ۲۰۰ روستا اجرایی شود. 

در حوزه راهداری نیز پیش از این، با قرارگاه برای ساخت ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر مرمت و بهسازی و  ۱۱۰ کیلومتر راه پدافندی تفاهم شده بود که مقرر شد در مرحله اول، قرارداد اجرای ۱۰ پروژه راه روستایی ( هشت مورد احداث و دو مورد راه پدافندی) منعقد و اجرایی شود. 

در حوزه جهاد کشاورزی نیز مقرر شد قرارداد چهار هزار میلیارد تومانی تا ۵ آذر ماه برای شروع ابلاغ شود.

در حوزه مسکن نیز ساخت ۱۵۰۰ واحد در استان شروع شده و مقرر شد موضوع ادامه ساخت و سازهای حوزه مسکن، پیگیری ، بازبینی و کنترل شود و تا پنج آذر ماه نسبت به اجرا اقدام شود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha