• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402082418065
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان:

نقش فعالیت‌های محیط زیستی در توسعه پایدار، حیاتی و انکارناپذیر است

نقش فعالیت‌های محیط زیستی در توسعه پایدار، حیاتی و انکارناپذیر است

ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: نقش فعالیت‌های محیط زیستی در توسعه پایدار، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

علی سالاروند امروز ۲۴ آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی دانشگاه لرستان و اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، اظهار کرد: همکاری و ارتباط مؤثر دانشگاه و اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان امری مهم و حائز اهمیت است که می‌تواند به افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و در نهایت حل مسائل و چالش‌ها محیط زیستی استان منجر شود.

وی تصریح کرد: نقش فعالیت‌های محیط زیستی در توسعه پایدار، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است. لذا اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست در جهت رفع مسائل و مشکلات زیست‌محیطی پیش‌روی توسعه استان، تاکنون جلسات متعددی با اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران برگزار کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان ضمن مؤثر و راهگشا دانستن نشست‌های هم‌اندیشی با اساتید و صاحب‌نظران افزود: به‌منظور حل چالش‌ها و مشکلات محیط زیستی، از طرح‌های فناورانه ای که توسط دانشجویان و دانشگاهیان مطرح می‌شود، پس از بررسی‌های کارشناسی، درصورتی‌که بتوانند مشکلات محیط زیستی از استان و یا کشور مرتفع نمایند، قطعاً حمایت خواهد شد.

علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه لرستان ضمن تشکر از حضور مدیرکل و معاونین حفاظت محیط‌زیست استان در این جلسه و تشریح برنامه‌های پیشنهادی دانشکده گفت: هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی و ایجاد زمینه لازم برای افزایش ارتباط مؤثر بین دانشگاه و حوزه اجرا است.

وی تصریح کرد: حضور دانشجویان، اساتید دانشگاه در مناطق طبیعی تحت مدیریت حفاظت محیط‌زیست استان به همراه مسئولین و کارشناسان محیط‌زیست در قالب اردوها و تورهای جمعی، به‌منظور لمس مشکلات و موانع موجود در حوزه محیط‌زیست و طبیعت می‌تواند در جهت صیانت و حفظ محیط‌زیست کمک شایانی کنند.

گفتنی است، در این جلسه سایر حاضرین، نقطه نظرات خود را جهت ایجاد زمینه ارتباط هر چه بهتر میان دانشگاه لرستان و اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha