• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082618886
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ مدیر و فرمانداری حق سوگیری له یا علیه داوطلبان نمایندگی مجلس را ندارد

هیچ مدیر و فرمانداری حق سوگیری له یا علیه داوطلبان نمایندگی مجلس را ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیرکل، معاون مدیرکل، مدیر شهرستانی، فرماندار، معاون فرماندار و بخشداری حق سوگیری سیاسی به نفع یا علیه هیچ یک از داوطلبان انتخابات مجلس را ندارد.

سید علی احمد زاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: بسترسازی برای حضور باشکوه و گسترده در انتخابات اسفند ماه تکلیف همه مدیران است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می رود لذا مدیران دستگاه های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند.  

احمدزاده تصریح کرد: هر فردی برای خود بینش و دیدگاه سیاسی دارد اما هیچ مدیرکلی، معاون مدیرکل، مدیر شهرستانی، فرماندار و معاونین فرماندار و بخشداری حق سوگیری سیاسی به نفع هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی را ندارد.

وی ادامه داد: امکاناتی که در اختیار مدیران است حاکمیتی است و هیچ فردی حق ندارد از آنها به نفع یا علیه کاندیدای انتخابات استفاده کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قبلا تذکرات لازم در خصوص عدم سوگیری مدیران کل، معاونین مدیرکل، مدیران شهرستانی، فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران در انتخابات پیش رو را داده بودیم و اگر چناچه در فضای مجازی و یا حقیقی به نفع یا علیه نامزد انتخاباتی خاصی تبلیغ کند قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

احمدزاده تاکید کرد: برای مثال پروژه ای قرار است در شهرستانی افتتاح یا کلنگ زنی شود، نماینده مردم در مجلس می تواند در آن برنامه حضور داشته باشد اما مدیران و فرمانداران در برنامه های تبلیغاتی نمایندگان کنونی و نامزدهای انتخاباتی حق حضور و تبلیغ ندارد.

وی با تاکید مجدد مبنی بر عدم سوگیری در انتخابات آینده تصریح کرد: دستگاه های نظارتی کاملا بر عملکرد مدیران اشراف دارند، ضمن اینکه هیات تخلفات انتخابات و بازرسی استانداری مدیران را رصد می کنند که گزارشاتی در همین خصوص مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حتی اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز حق سوگیری به نفع هیچ کاندیدای انتخابات را ندارند و اگر فردی از اعضای هیات اجرایی سوگیری کرد باید کنار گذاشته شود و از اعضای علی البدل یا معتمدین باقی مانده در هیات اجرایی استفاده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمد زاده بیان کرد: در زمان برگزاری انتخابات تمام امکانات دولتی و شرکت های وابسته به دولت برای برگزاری  انتخاباتی باشکوه در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha